• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61870
+
-

بی‌توجهی به بخش خصوصی در حوزه گردشگری

در یک سال اخیر گردشگری استان اردبیل به سمت تبلیغات توخالی رفته و هیچ برنامه‌ تحولی در این حوزه مشاهده نمی‌شود. بازرس جامعه هتل‌داران ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: در 2 رویداد اخیر حوزه گردشگری اردبیل هیچ دعوتی از فعالان بخش خصوصی در صنعت گردشگری استان به عمل نیامده و نسبت به فعالان این بخش در استان بی‌اعتنایی شده است؛ حتی برای یک سرمایه‌گذار در استان برای حضور در این کنفرانس و نمایشگاه گردشگری اکو برپا شده دعوتنامه‌ای ارسال نشده و بنده طی روزهای آینده نشستی را با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل خواهم داشت تا اعتراض خود را نسبت به این بی‌توجهی‌ها اعلام کنم.    

«جعفر بذری» تاکید کرد: بنده به صورت شخصی و فقط برای دیدار با معاون گردشگری در نمایشگاه گردشگری اکو حاضر شدم به طوری که هیچ خبری از حضور فعالان گردشگری استان در نمایشگاه و غرفه‌های برپا شده کنفرانس اکو نبود.  بذری با انتقاد از کسانی که سعی می‌کنند بخش دولتی را مقابل بخش خصوصی قرار دهند تا به صنعت گردشگری استان اردبیل لطمه وارد کنند، اظهار کرد: در حالی که ما قدر سرمایه‌گذاران موجود را نمی‌دانیم شعار جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری می‌دهیم، به طوری که انتظار داریم اگر حمایتی وجود دارد گزارشی از حمایت‌ها در حوزه گردشگری به‌ویژه گردشگری سلامت ارائه شود.  

این مسئول با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه به عنوان حامی سرمایه‌گذاران و تلاشگران در انعکاس واقعیت‌ها و رویدادهای رخ داده در استان گفت: بنده آماده هستیم تا با مسئولان و متولیان حوزه گردشگری و اتاق اردبیل در زمینه بی‌توجهی به فعالان بخش خصوصی اردبیل مباحثه و مناظره‌ای را داشته باشم تا علت این بی‌اعتنایی‌ها روشن شود.  بازرس جامعه هتلداران ایران افزود: در یک سال اخیر ما هیچ حمایت و همراهی در حوزه گردشگری ندیدیم به طوری که ظاهراً روزبه‌روز حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری به قهقرا می‌رود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید