• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61744
+
-

جذب نیروهای بومی در صنایع هرمزگان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: صنایع مستقر در استان جذب نیروی‌های بومی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش فارس، «عباس میرزاد» در دیدار با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به ماموریت این اداره کل در پیگیری و صیانت از حقوق کارگران اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار‌ در خصوص حفظ اشتغال استان و شرایط خاص اقتصادی، از بیکاری نیروهای کارگر واحد‌های تولیدی و صنعتی جلوگیری شود.

وی افزود: مشکلات واحد‌های تولیدی استان که به دلیل فشارهای اقتصادی دشمنان در معرض تعطیلی قرار دارند، با اتخاذ تصمیمات مناسب و حمایتی، حل شود تا جلوی بیکاری نیروهای فعال در آنها گرفته شود. این مقام مسئول با اشاره به وجود معضل بیکاری در جامعه گفت: بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است. باید با بسیج امکانات از بیکاری افراد شاغل در واحد‌های تولیدی و صنعتی جلوگیری شود.

میرزاد با تاکید بر شفافیت در روند استخدام نیروی انسانی مورد نیاز در صنایع استان ادامه داد: با توجه به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی مردم درباره روند جذب نیروی انسانی مورد نیاز در صنایع استان، باید بر نحوه استخدام در این صنایع نظارت صورت پذیرد تا حقی از کسی به‌ویژه نیروهای بومی ضایع نشود.

وی بیان کرد: صنایع مستقر در غرب بندرعباس در جذب نیروی کار مورد نیازشان جذب افراد بومی را در اولویت قرار دهند تا مردم استان بیش از پیش از منافع استقرار آنها در استان بهره‌مند شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید