• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61734
+
-

ناوگان آتش‌نشانی میناب تجهیز شد

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: برای تقویت توان عملیاتی یگان خودرویی مقابله با حوادث پیش‌بینی‌نشده و حریق، 3 دستگاه ماشین‌آلات جدید به ناوگان آتش‌نشانی شهرستان میناب تا مهر سال جاری اضافه خواهد شد. 

به گزارش فارس «محمد احمدی» در نشست شورای اداری گفت: هماهنگی برای بهره‌برداری از پروژه‌های قابل افتتاح در ایام هفته دولت، هر ساله از سوی مسئولان با هدف پاسداشت و قدردانی از خدمات دولتمردان صورت می‌گیرد. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از دستگاه‌های اجرایی خواست برای اطلاع‌رسانی از خدمات انجام‌شده همچنین افتتاح و بهره‌برداری، لیست پروژه‌های قابل افتتاح را به فرمانداری میناب ارسال کنند. 

احمدی از دستگاه‌های اجرایی خواست از اعلام پروژه‌هایی که به‌طور کامل اجرایی نشده‌اند، خودداری کنند. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی وظیفه دارد شکستگی‌های خطوط انتقال و شبکه توزیع آب را که بر اثر فرسودگی به وجود آمده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع سازد. 

احمدی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ مورد شکستگی در خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب روستاهای تحت پوشش شهرستان میناب وجود دارد که به علت فرسودگی خطوط هر روز شاهد افزایش آن هستیم. 

وی با بیان این‌که اکیپ حوادث و تعمیرات این امور به دلایل مختلف از جمله فرسودگی، کاهش سطح دینامیکی آب چاه‌ها، استفاده بیش از ظرفیت پمپ‌ها و... اقدام می‌کند، افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان میناب دارای ۵ اکیپ تعمیرات بود که تعداد آن‌ها به ۸ اکیپ افزایش یافته است.  

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: برای تامین آب شرب روستاییان ۳ حلقه چاه در بخش مرکزی و بخش توکهور وارد مدار شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید