• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61726
+
-

هشدار به صیادان برای صید در عمان

دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچستان: به دلیل مواج  و متلاطم بودن عمان در چند روز آینده شرایط صیادی در مناطق شرقی دریای عمان مناسب نیست

دریا
هشدار به صیادان برای صید در عمان

دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که طی 4 روز آینده مناطق شرقی دریای عمان مواج و متلاطم است، گفت: شرایط صیادی در مناطق شرقی دریای عمان در این مدت مناسب نیست.

«محمدرضا سالاری فنودی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر اساس خروجی مدل‌های پیش‌یابی انتظار می‌رود در 4 روز آینده ارتفاع موج در مناطق شرقی دریای عمان به 5/1 تا ۲ و گاهی 5/2 متر برسد. 
دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچست
ان گفت: شرایط دریا برای صیادی کلیه شناورها در کلاس قایق و لنج به استثنای مناطق غربی دریا نامساعد است. بنابراین به تشکل‌های صیادی و سایر فعالان دریایی توصیه می‌شود ضمن توجه به هشدارها از صیادی در این مناطق خودداری کنند. 

سالاری فنودی ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی و دریایی، مسیر حرکت شناورهای تجاری به سمت تمامی بنادر امارات (دبی) و دیگر بنادر خلیج فارس مساعد و در بنادر عمان (مسقط)، پاکستان (کراچی) و هندوستان (بمبئی) باید با احتیاط و هماهنگی با مرکز کنترل و ترافیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان همراه باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید