• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61483
+
-

طرح ملی «با مهر تا مهر» اجرا شد

طرح ملی «با مهر تا مهر» اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان گفت: طرح ملی «با مهر تا مهر» با هدف کمک به دانش‌آموزان سیل‌زده در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد امسال در این استان اجرا شد. 

بهروز کارخانه‌ای در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: به منظور کمک روحی و روانی به آسیب‌دیدگان سیل، طرح ملی «با مهر تا مهر» به مدت ۲ روز در روزهای پایانی خرداد امسال برگزار شد. وی ادامه داد: بر این اساس شهروندان 3 قلم کالا شامل کتاب، اسباب‌بازی و نوشت‌افزار خریدند و برای ارسال به مناطق آسیب‌دیده از سیل در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر افزود: برای خرید این 3 قلم کالا با ۱۴ فروشنده نوشت‌افزار در استان همدان مذاکره صورت گرفت تا آنها نیز با مشارکت در این طرح، این اقلام را با ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار دهند. 

کارخانه‌ای گفت: با توجه به این‌که اطلاع‌رسانی و فراخوان این طرح با تاخیر صورت گرفت احتمال تکرار طرح ملی «با مهر تا مهر» برای کمک به سیل‌زدگان زیاد است. وی تصریح کرد: هرچند زمان اجرای این طرح به اتمام رسیده است اما همچنان مردم خیر و نیک‌اندیش همدان می‌توانند نوشت‌افزار، کتاب و اسباب‌بازی خریداری کنند و برای کمک به سیل‌زدگان در اختیار هلال‌احمر قرار دهند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید