• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61459
+
-

ارجاع پرونده شهرداری ساری برای تصمیم‌گیری به تهران

 دادستان مرکز استان مازندران گفت: پرونده شهرداری ساری برای رسیدگی به دادسرای تهران ارسال شده تا تصمیم نهایی گرفته شود.

به گزارش ایرنا «سید یونس حسینی ‌عالمی» در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای شهرداری ساری و یکی از سازمان‌های زیرمجموعه آن، ۲ پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: پرونده مربوط به سازمان زیرمجموعه شهرداری به دادستانی ساری ارجاع شد تا در مورد آن تصمیم‌گیری و پرونده بررسی شود.
حسینی ‌عالمی گمانه‌زنی در این پرونده را نادرست عنوان کرد و گفت: باید تا احراز و قطعیت تخلف منتظر ماند.

این مسئول پرونده شهرداری ساری را به دلیل چندوجهی بودن و همچنین اسناد و مدارک متعدد پیچیده دانست و افزود: پرونده‌های اقتصادی زمان‌بر هستند و رسیدگی به آنها بررسی دقیق و صرف زمان زیادی می‌طلبد.

تابستان سال گذشته بود که موضوع تخلف 3 هزار میلیارد ریالی شهرداری ساری بر سر زبان‌ها افتاد.

 در مرداد هم سازمان بازرسی استان مازندران یک فقره پرونده قضایی مربوط به سازمان عمران شهرداری ساری بابت تخلف مالی 2900 میلیارد ریالی ارائه کرد که به گفته مسئولان قضایی استان متهمان اصلی پرونده شناسایی و مشخص شدند.

پرونده شهرداری ساری در حالی هنوز در مراجع قضایی در حال رسیدگی است که شهردار پیشین که تخلف در دوران مسئولیت وی رخ داد، اسفند سال گذشته از سمت خود استعفا داد و به عنوان معاون مدیریت منابع انسانی وزرات راه و شهرسازی منصوب شد.

«مهدی عبوری» شهردار سابق مرکز استان به مدت بیش از ۸۱ ماه شهردار ساری بود و در حال حاضر «عبدالحمید فرزانه» سکان شهرداری ساری را در دست دارد.

سازمان عمران وابسته به شهرداری براساس اساسنامه با هدف درآمدزایی و استقلال مالی در زمینه‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی و تهیه و تامین نیازمندی‌های عمومی شهر و شهرداری فعالیت می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید