• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61445
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/j13P
+
-

استاندار زنجان: بسیاری از مشکلات روستاها حل‌شدنی است

استاندار زنجان گفت: بسیاری از مشکلات روستاهای این استان حل‌شدنی است و می‌توان با عزم مسئولان استانی بخش مهمی از آنها را رفع کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری، فتح‌الله حقیقی در پایان سفر یک‌روزه خود به روستاهای فنوش‌آباد، میمون‌دره و کینه‌ورس بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در همه شهرها و روستاهای استان حضور خواهیم داشت تا ضمن دیدار با مردم، از نزدیک در جریان مشکلات آنان باشیم و حل مشکلات مردم را سرعت بخشیم. 

استاندار زنجان ادامه داد: تا به امروز 5 بار در مرکز شهرستان‌ها و ۱۱۰ روستا حضور پیدا کرده‌ایم و این روند ادامه دارد. وی افزود: قبل از سفر، فرمانداران مشکلات هر روستا را به استان ارجاع می‌دهند و در حد توان با جمع‌بندی‌های لازم مشکلات مردم اولویت‌بندی می‌شود. 

حقیقی با اشاره به سفر خود به ۳ روستای شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات در اغلب روستاهای استان مانند مناسب‌سازی راه روستایی، بهسازی لوله‌کشی آب شرب و اتمام طرح‌های هادی روستایی مشترک است. 

استاندار زنجان با اشاره به تامین آب شرب روستای کینه‌ورس و اسپاس گفت: آب شرب این روستا از آب شرب شهری تامین خواهد شد و لوله‌گذاری آن را شرکت آبفای روستایی به زودی اجرا می‌کند. وی یادآور شد: ۱۱۷ هکتار از اراضی کشاورزی روستای کینه‌ورس به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز خواهد شد که امیدوارم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد. 

حقیقی توضیح داد: خواسته‌های روستاییان چندان زیاد نیست و می‌توان با همت مدیران به این مطالبات در استان و شهرستان پاسخ داد. این مسئول افزود: در حوزه گردشگری روستایی در کمترین زمان به متقاضیان خانه‌های بوم‌گردی، تسهیلات و مجوز داده می‌شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید