• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61438
+
-

اختصاص ردیف ملی برای ۱۶ طرح همدان

نماینده همدان و فامنین در مجلس: این طرح‌ها در بخش‌های راه، بهداشت و درمان، آبفا و علمی، صاحب اعتبار مستقل شدند

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از گنجاندن ۱۶ طرح کلیدی این استان در ردیف‌های مختلف بودجه سال ۹۸ خبر داد و گفت: این طرح‌ها صاحب اعتبار مستقل برای آغاز به کار و یا تکمیل شده‌اند. 

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: برخی از طرح‌های استان برای آغاز به کار و یا تکمیل نیازمند ردیف‌های اعتباری ملی هستند که لازمه برخورداری از این اعتبارها گنجانده شدن در ردیف‌های بودجه است. از سال گذشته و امسال در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است. 

وی از اختصاص ردیف ملی برای ۱۶ طرح عمرانی و فرهنگی در بخش راه، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب و توسعه علمی خبر داد و افزود: برقی کردن راه‌آهن تهران ـ همدان، دانشگاه هشت دی، بیمارستان هزار تختخوابی، بنیاد بوعلی سینا، جاده امامزاده محسن (ع)، راه سد اکباتان، جاده روستای ابرو، ایجاد شبکه فاضلاب شهر فامنین و قطار شهری همدان برخی از این طرح‌ها هستند. 

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست پیگیر جذب این اعتبارها باشند تا سهمیه استان به موقع صرف این طرح‌ها شود. حاجی‌بابایی با بیان این‌که تحرک ویژه‌ای در سروسامان گرفتن طرح‌های عمرانی استان رخ داده است، گفت: برخی از این طرح‌ها به علت کافی نبودن اعتبارهای تخصیص‌یافته در سال‌های قبل معطل مانده بود که با گنجانده شدن در ردیف‌های ملی این مشکل برطرف می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید