• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61173
+
-

تشکیل کارگروه تخصصی برای فرودگاه یاسوج

اخبار کهگیلویه و بویراحمد
تشکیل کارگروه تخصصی برای فرودگاه یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین بازدید خود از دستگاه‌های اجرایی استان بعد از انتصابش، به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل ستادی از فرودگاه یاسوج بازدید کرد.
 به گزارش ایسنا، «حسین کلانتری» افزود: با هدف ارزیابی ارائه خدمات مطلوب به مردم این بازدیدها به صورت مستمر ادامه دارد.

 وی بیان کرد: در همین زمینه، بازدیدهایی از دستگاه‌های اجرایی استان به صورت سرزده و برای ارزیابی کیفیت خدمات‌دهی انجام می‌شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت فرودگاه یاسوج را قبل از ورود به استان به صورت دقیق بررسی کردیم و اطلاعات لازم در مورد چگونگی حادثه تلخ پرواز تهران - یاسوج را به دست آوردیم و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کلانتری عنوان کرد: امروز نیز به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران برای بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های فرودگاه این بازدید انجام شد. وی ادامه داد: فرودگاه یاسوج از نظر زیرساخت‌ها نسبت به سایر فرودگاه‌های مشابه موقعیت مطلوبی دارد و امید است با همت کارکنان این مجموعه در آینده شاهد پیشرفت‌های بهتری باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اطلاعات لازم در خصوص وضعیت فرودگاه را جمع‌آوری کرده‌ایم و روزهای آتی کارگروه تخصصی مربوطه در استانداری تشکیل خواهد شد. «محسنیان» مدیر فرودگاه یاسوج، نیز توضیحاتی درباره پروژه‌های انجام‌شده و برنامه‌های آتی این فرودگاه ارائه کرد. در این بازدید که با هدف ارزیابی زیرساخت‌های فرودگاهی استان انجام گرفت، برج مراقبت، تجهیزات اطفای حریق و آتش‌نشانی، سالن‌های انتظار، پاویون، باند و سایر قسمت‌های فرودگاه در معرض بازدید استاندار و هیات همراه قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید