• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61151
+
-

شطرنج‌باز همدانی نایب‌قهرمان آسیا شد

سخنگوی هیات شطرنج همدان گفت: شطرنج‌باز همدانی عنوان نایب‌قهرمانی بخش رپید مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس آسیا را کسب کرد. حمید فروغی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در این رقابت‌ها که هم‌اکنون در کشور ازبکستان ادامه دارد، امیرحسام جلالوند در دیدار نهایی بخش رپید با شکست مقابل شطرنج‌باز میزبان نایب‌قهرمان شد. 

وی توضیح داد: این شطرنج‌باز همدانی در جدول رقابت‌های سنی زیر ۹ سال پسران حضور داشت و در پایان رقابت در 7 دور به روش سوئیسی و فقط با یک شکست بر سکوی دوم ایستاد. سخنگوی هیات شطرنج همدان خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی مدارس آسیا تا هشتم تیر امسال به میزبانی شهر تاشکند پایتخت ازبکستان پیگیری می‌شود. 

فروغی افزود: بخش استاندارد مسابقات شطرنج مدارس آسیا از جمعه 31 خرداد در تاشکند آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد. وی گفت: نشمیل کلوندی، محمدنعیم کلوندی و امیرحسام جلالوند نمایندگان شطرنج استان همدان در این دوره از رقابت‌ها هستند. سخنگوی هیات شطرنج همدان ادامه داد: در بخش رپید نشمیل کلوندی دیگر شطرنج‌باز همدانی توانست در جدول زیر ۱۷ سال دختران عنوان چهارمی را کسب کند و محمدنعیم کلوندی در جدول زیر ۱۱ سال پسران به مقام هشتم رسید. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید