• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61116
+
-

بازداشت قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه‌دار مواد مخدر در جیرفت خبر داد و گفت: متهم اقدام به ترانزیت محموله‌های سنگین مواد مخدر در کشور می‌کرده است. 

«حسین سلامی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، مشخص شد یک باند قاچاق مواد مخدر محموله‌های سنگین مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور بارگیری و به استان‌های عمقی کشور ترانزیت می‌کند. 

وی ادامه داد: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری اعضای مرتبط با این باند صادر شد و مأموران اداره اطلاعات موفق شدند محل اختفای سرکرده اصلی را شناسایی کنند. 

دادستان جیرفت گفت: در یک عملیات اطلاعاتی غافلگیرانه، سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند بدون درگیری مسلحانه این شرور مسلح را به همراه یکی از همدستانش در محل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری سلاح و مهمات، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و مقدار ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند. 

سلامی با بیان این‌که مقصد نهایی تمام محموله‌های مواد مخدر این باند مربوط به خارج از استان کرمان بوده است، گفت: این شرور مسلح همچنین به اتهام قتل عمدی نیز تحت تعقیب قضایی قرار داشته است. 

وی ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت و این‌که باید منتظر برخورد شدید دستگاه قضایی باشند، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره ۱۱۳ به خادمان خود و حافظان امنیت در اداره کل اطلاعات استان کرمان اطلاع دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید