• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60995
+
-

با مردم

با مردم







صفرهای اضافی از قبض‌های خدماتی حذف شوند

رقم‌هایی که به‌عنوان شناسه پرداخت در قبوض خدماتی ازجمله برق درج می‌شوند، بیش از 5صفر دارند؛ درحالی‌که زمان ثبت شناسه در دستگاه‌های عابر بانک نیازی به ثبت آنها نیست. مسئولان بگویند پس درج این صفرها برای مردم چه فایده‌ای دارد جز اینکه وقتشان را هدر دهد؟
دلسوخته وطن

از سلایق مختلف در موسیقی صداوسیما استفاده شود
اکنون مدت‌هاست که صداوسیما رو دربست در اختیار برخی خوانندگان قرار داده‌اند که از قضا برخی از آنها عالی هم هستند، ولی رعایت کمی تنوع و توجه به دیگر سلایق دور از انصاف نیست.
عقیلی از تهران

مسئولان هیچ فکری برای مسکن نکردند
مسئولان برای مسکن روی کاغذ برنامه می‌ریزند و از روی همان کاغذ هم سخن می‌گویند؛ درحالی‌که موضوع مسکن با جان، اعصاب، روان و زندگی مردم سروکار دارد. اگر برخورد جدی با قیمت‌های افسارگسیخته نشود، مشکلات بسیاری در پیش است.
ملکیان از پردیس

شهربازی در پارک ولایت دایر کنند
با توجه به محرومیت جنوب تهران از شهربازی استاندارد و نیز وسعت بوستان عظیم ولایت جا دارد مسئولان، این پارک را به شهربازی استاندارد مجهز کنند که هم به آبادانی کمک کند و هم به کسب درآمد برای شهرداری.
حسین‌زاده از جنوب تهران

کیفیت پایین بنزین در شهرهای اطراف تهران
کیفیت بنزین در پمپ بنزین اطراف تهران بسیار پایین است و اغلب، بنزین‌ها به‌شدت بدبوست. آیا می‌خواهند شهرهای اطراف تهران از آلودگی بنزین، هم‌سطح تهران شوند؟
یوسفی از نظرآباد کرج

قیمت سرویس‌های اینترنتی تاکسی اصلا مقرون به‌صرفه نیست
قیمت‌های مصوب برای سرویس‌های اینترنتی تاکسی اصلا مقرون به‌صرفه نیست و اکنون بیش از 90درصد تاکسی‌سرویس‌های اینترنتی کار نمی‌کنند. لطفا فکری برای دارندگان تاکسی‌های اینترنتی و درآمد آنها بکنید.
محبوب‌زاده از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید