• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60992
+
-

زن سارق به دار آویخته شد


زنی که با همدستی شوهر صیغه‌ای و پسرش، مردان پولدار را با انگیزه سرقت خودروهای مدل بالایشان به دام می‌انداخت به جرم قتل یکی از طعمه‌هایش به دار مجازات آویخته شد.
به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از ٢٧شهریور سال٩١ همزمان با کشف جسد مردی ٦٠ساله، حوالی خیابان مطهری شروع شد. با انجام تحقیقات، هویت مقتول فاش و مشخص شد که خودروی پرادوی وی سرقت شده است. طولی نکشید که معلوم شد انگیزه قاتل یا قاتلان از جنایت سرقت بوده است. در ادامه مأموران دریافتند که از حساب مقتول در دو مرحله پول برداشت شده است و همین سرنخی شد برای دستگیری عاملان جنایت. اعضای این باند خانوادگی ٣نفر بودند؛ زنی بود به نام نرگس که با همدستی پسرش و شوهر صیغه‌ای‌اش باند سرقت تشکیل داده بودند و شگردشان این بود که نرگس بر سر راه خودروهای مدل بالا قرار می‌گرفت و سوار ماشین می‌شد. پس از آن با داروی خواب آور آنها را بیهوش می‌کرد و پسر و شوهرش که با موتور آنها را تعقیب می‌کردند، خودرو و اموال قیمتی راننده را سرقت می‌کردند.
اما در آخرین سرقت، نرگس به راننده پرادو داروی بیهوشی زیادی داده و باعث مرگش شده بود. اعضای این باند پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری محاکمه شدند و نرگس به قصاص و همدستانش به حبس محکوم شدند. حکم قصاص این زن پس از تأیید در دیوانعالی کشور سحرگاه چهارشنبه گذشته در محوطه زندان رجایی شهر اجرا شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید