• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60990
+
-

غرق شدن 6نفر در 4حادثه


گرم‌ترین روزهای سال در حالی از راه می‌رسند که باز هم شنا در مناطق ممنوعه جان هموطنان مان را تهدید می‌کند. در جریان 4حادثه در اصفهان، اسالم، عباس‌آباد و گنبدکاووس 6نفر که 3نفر از آنها کودک بودند جان خود را از دست دادند.
یکی از تلخ‌ترین این حوادث عصر پنجشنبه در زاینده‌رود اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که پدری همراه دختر پنج‌ساله‌اش در نزدیکی سد چم‌آسمان در بخش باغ بهادران مشغول بازی بودند که دچار حادثه شدند. به گفته منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان پیکرمرد جوان کشف شده اما هنوز امدادگران نتوانسته‌اند پیکر دختر پنج‌ساله را کشف کنند.
حادثه دیگر در عباس‌آباد اتفاق افتاد و در جریان آن جوانی 26ساله که سوار بر جت‌اسکی مشغول تفریح بود به‌دلیل واژگونی این وسیله به دریا افتاد و غرق شد که دقایقی بعد جسد وی کشف و به سردخانه منتقل شد.
رودخانه‌ها هم این روزها یکی از مکان‌هایی است که شهروندان برای شنا به آنجا می‌روند اما خطر رودخانه‌ها کمتر از سواحل دریا نیست‌ و ممکن است خطرساز باشد. درست مثل حادثه‌ای که برای 2پسر 10ساله در روستای ابوذر شهرستان گنبد کاووس اتفاق افتاد. این دو کودک برای تفریح به رودخانه رفته بودند اما غرق شدند. یکی دیگر از قربانیان این روزهای سواحل دریا، پسر 28ساله تهرانی است که در منطقه شنا ممنوع آب‌های ساحل گتگسر اسالم مشغول شنا بود که عصر پنجشنبه دچار حادثه شد. علی درمانی، بخشدار اسالم به ایرنا گفت: این گردشگر در منطقه شنا ممنوع ساحل گتگسر به دریا وارد شده و گفته می‌شود به فن شنا نیز مهارت نداشته است.
او همچنین داخل آب با قایق موتوری نیز برخورد کرده و جسدش برای تشخیص مرگ در اثر غرق شدن در آب یا برخورد با قایق، به پزشکی قانونی منتقل شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :