• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60912
+
-

کمبود اعتبار؛ مهم‌ترین عامل پایدار نشدن آب روستاها

مدیرعامل آبفار لرستان گفت: مهم‌ترین عامل پایدار نشدن آب روستاهای استان، کمبود اعتبار است.«علیرضا کاکاوند» در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه مجتمع چشمه کوثر پلدختر مشخص شده و در حال انجام کار است و اگر به‌موقع تامین اعتبار شود، تا 20 روز آینده آب پایدار تعدادی از روستاها وصل می‌شود. در غیر این مساله، معلوم نیست این اتفاق چه زمانی محقق خواهد شد.

وی گفت: خیلی از لوله‎ها در جاده پلدختر به معمولان در مسیر جاده، کوه و رودخانه هستند و روزانه شاهد شکستگی ده‌ها لوله آب شرب به‌واسطه راه‌سازی هستیم. این مساله، علاوه بر نارضایتی مردم و قطع آب آنها، باعث آلودگی آب نیز می‌شود زیرا از محل شکستگی احتمال نفوذ و نشت عوامل بیماری‌زا وجود دارد.

مدیرعامل آبفار لرستان افزود: حیف است به دلیل کوتاهی و سهل‌انگاری یک نفر خدمات دستگاه‌ها زیر سوال برود. اگر نظارت قوی‌تر و منسجم‌تر باشد، این مشکلات به وجود نخواهد آمد.کاکاوند بیان کرد: شرکت برق در حال پایدار کردن شبکه روستاهای سیل‌زده است و انتظار می‌رود قبل از خاموشی‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام شود. وی هشدار داد: اگر یک ساعت برق قطع شود، به دلیل توپوگرافی روستا، ممکن است ایستگاه پمپاژ آن ساعت‎ها قطع شود.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید