• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60612
+
-

با مردم

با مردم






دربست کره‌زمین 2!

در تخریب کره‌زمین آنچنان همت کرده‌ایم که گویا زاپاس کره‌زمین در همین نزدیکی است و می‌توانیم به نخستین سفینه بگوییم: «دربست، لطفا زمین2!».
یک دوستدار طبیعت

فاضلابی که مستقیم به دریا می‌ریزد
فاضلاب یک شرکت آلاینده در جزیره لاوان بدون تصفیه به‌صورت مستقیم از طریق لوله‌کشی به دریا می‌ریزد. لطفا مسئولان پیگیر باشند.
سیده‌مرضیه موسوی از لاوان

سرعت غیرمجاز اتوبوس‌های پایانه افشار
برخی اتوبوس‌های پایانه افشار از سرعت مجاز خود تخطی می‌کنند که با توجه به نامناسب‌ و پردست‌اندازبودن مسیرشان این کار بسیار خطرناک است.
پیری از مسافران همیشگی خط

برای 6میلیون وام 13میلیون باید بپردازم
وامی به مبلغ 6میلیون تومان گرفتم که قرار بود با سودش 8میلیون و نیم برگردانم. پس از پرداخت 5/5 میلیون از ادامه پرداخت آن بازماندم و هم‌اکنون برایم 8میلیون و نیم جریمه آمده است. برای 6میلیون باید 13میلیون بدهم، این انصاف است؟
عنایت‌الله اسدی از روستای قره‌گل کبودرآهنگ


ایمن‌سازی‌ جاده «تپه‌سر» با بشکه و نوارپلاستیکی
بعد از سقوط ۲ خودرو به فاصله یک‌ماه در مسیر تپه سر- فشم و اعتراضات و پیگیری‌های ساکنان، این مسیر فقط با بشکه و نوار پلاستیکی ایمن‌سازی‌ شد. از مسئولان توقع ایمن‌سازی‌ اصولی داریم.
جمعی از شهروندان فشم

مستأجران درمانده را دریابید
وضعیت کرایه‌خانه‌ها بسیار نابهنجار شده و هیچ تناسبی با بودجه مردم ندارد. منزلی که پارسال 45میلیون تومان رهن کرده بودم امسال با مبلغ 60میلیون و 500هزار تومان اجاره پیش‌رویم قرار دارد. نمی‌دانم با 2فرزند خردسال کجا سرگردان شوم؟
عباسپور از میدان قزوین تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید