• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60585
+
-

137 پروژه در خدمت توسعه ورزش در کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات عمرانی سال گذشته 137 پروژه ورزشی را در استان آغاز کردیم. به گزارش ایسنا «صابر رحیمی» با اشاره به اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به حوزه ورزش استان در سال گذشته اعلام کرد: از محل این اعتبارات حدود 137 پروژه را در استان آغاز کردیم که 40 تا 50 درصد آنها به اتمام رسیده است. 

وی تاکید کرد: بقیه پروژه‌ها هم حدود 80 درصد پیشرفت دارند که با بهره‌برداری از آنها تحولات خوبی در حوزه زیرساخت ورزشی استان خواهیم داشت.  مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این پروژه بزرگ‌ترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران است که با اعتبار 8 میلیارد تومانی در حال ساخت است و پیشرفت 60 درصدی دارد. 
وی با بیان این‌که برای تجهیز این پروژه به حدود 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تاکید کرد: امیدواریم فدراسیون در بحث تجهیز این پروژه به ما کمک کند. 

رحیمی در ادامه به افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه در سال گذشته اشاره کرد و اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام ‌یم تا پایان امسال انتظار داریم تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان از 85 هزار نفر به 110 هزار نفر افزایش یابد.  وی همچنین با بیان این‌که کرمانشاه در زمینه ورزش همگانی جایگاه بالایی در کشور دارد، عنوان کرد: در بحث ورزش قهرمانی نیز شاهد رشد و ارتقای رتبه کرمانشاه در بین استان‌های کشور هستیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید