• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60584
+
-

22 خانه ورزش روستایی کرمانشاه تجهیز شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه از ارسال 22 محموله تجهیزات ورزشی به مناطق روستایی محروم استان خبر داد. به گزارش ایسنا «علی شمشیری» با بیان این‌که این تجهیزات از محل اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تهیه و ارسال شده، اظهار کرد: این محموله‌ها برای تجهیز 22 خانه ورزش روستایی در مناطق محروم کرمانشاه که به امکانات ورزشی دسترسی کمتری دارند، ارسال می‌شود. وی اضافه کرد: این تجهیزات شامل تشک تاتامی برای رشته‌های رزمی، میز پینگ‌پنگ، پایه دارت، فوتبال دستی و... است. 

این مسئول در ادامه تصریح کرد: طی سال گذشته 80 خانه ورزش روستایی را در استان راه‌اندازی کردیم که با ایجاد 22 خانه ورزش جدید، در حال حاضر 102 خانه ورزش در استان داریم.  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال تعداد 60 خانه ورزش دیگر در سطح روستاهای استان راه‌اندازی می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اعتبارات مناسبی که ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به منظور کاهش و پیشگیری از گرایش جوانان مناطق محروم به سمت آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده، برای روستاهایی که واجد شرایط باشند، پس از شناسایی و معرفی توسط اداره کل ورزش و جوانان جذب اعتبار خواهیم داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید