• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60383
+
-

خوب، بد، زنبور

سینما
خوب، بد، زنبور

با اینکه معمولا فصل بهار در بازه زمانی تولیدات سینمایی کشور فصل بی‌رونقی است و ماه‌های منتهی به ایام جشنواره فیلم فجر تولید در سینمای ایران با ترافیک بالایی انجام می‌شود، اما خبرها حاکی از این است که تنور تولید در سینما این روزها داغ شده و آثار کوتاه و بلند بسیاری در حال تولید و یا پیش‌تولید قرار دارند.
به گزارش همشهری، مهم‌ترین فیلمی که این روزها جلسات آغازین فیلمبرداری‌اش را پشت سر می‌گذارد فیلم خوب، بد، جلف2 است. فیلمبرداری «خوب، بد، جلف۲» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از هفته پیش در تهران آغاز شده است و تاکنون سام درخشانی و پژمان جمشیدی که در قسمت نخست این فیلم سینمایی نیز نقش اصلی را بر عهده داشتند، جلوی دوربین رفته‌اند. البته قرار است به‌زودی بازیگران دیگری هم در این فیلم به ایفای نقش بپردازند. کمدی «خوب، بد، جلف۲» به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی دنباله‌ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال۹۴ ساخته شد و گیشه موفقی هم داشت.
به‌جز این، فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی و کارگردانی افشین صادقی هم اخیرا در تهران آغاز شده و حمید فرخ‌نژاد جلوی دوربین رفته است. حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید