• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60151
+
-

پدر و دختر کلاهبردار در بندرعباس دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان پدر و دختری را که مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از مالباختگان در بندرعباس کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.  

به گزارش ایرنا، سرهنگ «عبدالمجید کرمی» افزود: در پی وصول چندین فقره پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.  وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم به هویت «ز. ج» که املاک‌دار بوده را شناسایی کردند.  

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: این متهم با همکاری و همراهی پدر خود، اقدام به دریافت وجوهی از شاکیان به عنوان پیش‌پرداخت به بهانه تحویل واحدهای مسکونی می‌کردند.  

کرمی یادآور شد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در ۲ عملیات جداگانه پدر و دختر کلاهبردار را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند. 

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انجام بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند که با دستور قضایی متهم ردیف اول با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید