• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59410
+
-

صدور حکم در پرونده معلم رامیانی

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم پرونده معلمی خبر داد که یکی از دانش‌آموزان دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

این حادثه تلخ روز ۲۵ اردیبهشت ۹۸ در مدرسه روستای نارکلا در شهرستان رامیان واقع در استان گلستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که معلم ۶۰ ساله، دختر کلاس چهارم را به تنهایی در کلاس نگه داشت و دقایقی بعد درحالی‌که همکلاسی‌های او بیرون کلاس منتظر بودند دختر دانش‌آموز با حالی آشفته بیرون آمد. این دختر در ادامه آنچه را که رخ داده بود برای مادرش تعریف کرد و با شکایت آنها پرونده به جریان افتاد.
به‌دنبال این شکایت معلم بازداشت شد اما برخی مسئولان آموزش و پرورش منطقه مدعی شدند تجاوزی رخ نداده و این حادثه بزرگ‌نمایی شده است. در چنین شرایطی بود که رسیدگی به این پرونده آغاز شد تا اینکه هادی هاشمیان، رئیس‌کل دادگستری گلستان از صدور حکم این معلم خبر داد. او به فارس گفت: رأی این پرونده در روزهای گذشته صادر شده و مدت 20روز فرصت تجدید نظرخواهی برای 2 طرف پرونده وجود دارد. این حکم قطعی نشده و اعتراض هم کرده‌اند. به گفته هاشمیان، هر زمان در تجدید نظرخواهی رأی نهایی صادر شود ما نیز موضوع را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :