• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59383
+
-

بزرگ‌ترین سالن ورزشی ایران در ارومیه ساخته می‌شود

استاندار آذربایجان غربی از آمادگی این استان برای احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی ایران در ارومیه خبر داد. به گزارش ایسنا «محمدمهدی شهریاری» گفت: با توجه به مکان‌یابی صورت گرفته و از همه مهم‌تر علاقه‌مندی بسیار مردم ارومیه به ورزش به خصوص والیبال آمادگی داریم، در صورت موافقت وزیر ورزش و جوانان، از محل منابع ملی و استانی بزرگ‌ترین سالن ورزشی ایران را در ارومیه احداث کنیم.

وی با اشاره به میزبانی ارومیه از هفته سوم رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان در ارومیه عنوان کرد: میزبانی از این رویداد بزرگ در شهری که به پایتخت والیبال آسیا مشهور است به طور قطع دستاوردهای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و اقتصادی بسیاری دارد. شهریاری ضمن تقدیر از شور و نشاطی که مردم ارومیه و علاقه‌مندان تیم ‌ملی والیبال برای این رویداد خلق کرده‌اند، افزود: همه تلاش دست‌اندرکاران بر این بوده و است که لحظات به یاد ماندنی برای هواداران پرشور والیبال در این خطه رقم بزنند.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندانی که موفق به خرید بلیت بازی‌ها نشده‌اند، می‌توانند در 3 پارک شهر ارومیه مسابقات را به صورت زنده تماشا کنند. موافقت لازم برای پخش بازی‌ها در سینماهای شهر ارومیه نیز اعلام شده است تا علاقه‌مندان بیشتری از تماشای این رویداد ورزشی بهره‌مند شوند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید