• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59381
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/4Z0n
+
-

محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مسابقات والیبال

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ایام برگزاری رقابت‌های والیبال لیگ ملتها در برخی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه غدیر خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ «عباس فرمانی» گفت: هواداران حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به دلیل کمبود محل پارک از آوردن وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه خودداری کنند.

وی با بیان این که محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح لغایت پایان بازی‌ها از تقاطع ورزش تاخیابان امنیت طلب و محدوده ورزشگاه در همان روز اعمال می‌شود، افزود: شهروندان از تردد و توقف خودرو در این محدوده خوداری کنند و درصورت تخلف خودروی آنها توقیف خواهد شد. برای خودروهای شخصی در محل ورودی انتهای خیابان حجت الاسلام حسنی محوطه سالن تیر اندازی پارکینگ درنظر گرفته شده است و اتوبوس‌ها نیز در باند کندرو خیابان ورزش بعد از درب سوم ورزشگاه غدیر مستقر خواهند شد. 

این مسئول تاکید کرد: در روزهای برگزاری رقابت‌ها از محل اقامت تیم‌ها به سمت ورزشگاه غدیر در بلوارجام جم- خیابان شهیدبهشتی- تقاطع شورا- خیابان شورا- خیابان ورزش و درنهایت ورزشگاه غدیر محدودیتهای مقطعی ترافیکی اعمال خواهد شد. هفته سوم دور گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ با حضور چهار تیم برتر جهان، ایران، روسیه، لهستان و کانادا به مدت سه روز در سالن زیبا و تجهیز شده شش هزار نفری غدیر ارومیه از دیروز آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید