• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59253
+
-

توزیع لاستیک‌ میان ناوگان حمل ونقل عمومی

خبر
توزیع لاستیک‌ میان ناوگان حمل ونقل عمومی

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای البرز اعلام کرد: ۲۲ هزار و 634 حلقه لاستیک از تیرماه سال گذشته تاکنون در بخش ناوگان حمل بار و مسافر استان توزیع شده است. «مهرداد جهانی» در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۱۹ هزار و ۹۱۰ حلقه لاستیک در بخش حمل ونقل کالا و ۲ هزار و ۷۲۲ حلقه لاستیک نیز در بخش حمل ونقل مسافر به رانندگان استان تحویل شده است.

وی افزود: این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است. این مسئول بیان کرد: رانندگان با در دست داشتن کارت هوشمند فعال ناوگان حمل و نقل عمومی و مدارک شناسایی خودرو می‌توانند برای دریافت لاستیک به انجمن‌های صنفی رانندگان شهرستان محل اقامت خود در استان البرز مراجعه کنند.

جهانی خاطرنشان کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بر اساس پیمایش آنها بوده و در بخش حمل ونقل مسافر به هر دستگاه اتوبوس در ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و مینی‌بوس در ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اختصاص  می‌یابد. به گفته وی، همچنین در بخش جابه‌جایی کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن، به ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۲ حلقه لاستیک داده می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید