• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59203
+
-

اختصاص 4 هزار میلیارد ریال به راه‌های البرز

3 هزار میلیارد ریال از این اعتبار به تکمیل قطعه یک آزادراه تهران‌شمال مربوط می‌شود

آخرین خبر
اختصاص 4 هزار میلیارد ریال به راه‌های البرز

پس از سفر هفته جاری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به البرز، نامه تخصیص 4 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های این استان ابلاغ شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، طی سفر یک‌روزه «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به البرز و تشریح وضعیت استان از سوی «عزیزالله شهبازی» استاندار البرز با تاکید بر لزوم توجه ملی برای تسریع در مسیر رشد و توسعه این استان، بازدیدی از پروژه‌های راه‌سازی البرز صورت گرفت.

در این بازدید معاون رئیس‌جمهوری اهمیت راه‌های البرز را ملی دانسته و تعهد و قول مساعد دولت را برای همراهی بیشتر در این زمینه اعلام کرد. با گذشت یک روز از این بازدید طی نامه‌ای از سوی نوبخت، 3هزار میلیارد ریال اعتبار برای مشارکت در احداث و تکمیل قطعه یک آزادراه تهران- شمال و هزار میلیارد ریال نیز برای مشارکت در احداث و تکمیل ادامه آزادراه همت در البرز اختصاص یافت.

حدود ۱5 روز پیش، شهبازی استاندار و از نمایندگان مردم استان البرز با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار توجه ویژه ملی برای ارتقای زیرساخت‌ها و امکانات شدند. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از این دیدار قول داد در اولین فرصت از پروژه‌های مهم استان البرز بازدید کند که این بازدید محقق شد.

استاندار البرز بر این باور است که با دعوت از مسئولان ملی و تشریح درست از وضعیت استان می‌توان کاستی‌ها و کمبودها را با جلب اعتبارات ملی با سرعت بیشتری جبران کرد. با وجود این‌که حضور مسئولان ملی با توجه به تراکم شدید کاری استاندار البرز، معمولاً امری دشوار است. از زمان حضور «عزیزاله شهبازی» به عنوان استاندار در البرز به طور متوسط هر 3 روز شاهد حضور یک مسئول کشوری در البرز برای پیگیری امور کلان استان بوده‌ایم.

این خبر را به اشتراک بگذارید