• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59178
+
-

ناوگان اتوبوسرانی مشهد نوسازی می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر: 15 میلیارد تومان برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی تخصیص داده شد

رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از اختصاص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی به بازسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد خبر داد. «مجتبی بهاروند» در آیین رونمایی از 100 دستگاه مینی‌بوس جدید با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران این حوزه اظهار کرد: خوشحالم که در راستای تکلیف شورای اسلامی شهر به شهرداری مشهد مبنی بر جایگزینی مینی‌بوس در خطوط کم‌تراکنش، این تعداد مینی‌بوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی اضافه شده است. 

وی با بیان این‌که این تعداد در زمانی خوب و با قیمت مناسبی خریداری شده است، بیان کرد: مدیریت شهری این مینی‌بوس‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرده و شرکت فعلی نیز از مجموعه‌های موفق در این حوزه است. 
رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای ‌شهر مشهد افزود: حمایت از شرکت‌های بخش خصوصی از ابتدای آغاز به کار شورای پنجم در دستور کار این مجموعه بوده است. 

بهاروند ادامه داد: خوشبختانه توانستیم در کمیسیون حمل‌و‌نقل و ترافیک بخشی از مشکلاتی که شرکت‌های خصوصی با آن دست و پنجه نرم می‌کردند را برطرف کنیم. این مسئول از اختصاص 15 میلیارد تومان برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در راستای بهبود وضعیت حمل‌و‌نقل خبر داد و گفت: امیدواریم گام‌های اثربخشی در این زمینه برداشته شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید