• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58913
+
-

برگزاری مراسم نکوداشت زنان مفاخر مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امروز چهارشنبه( 22 خرداد) ساعت 9 صبح آیین نکوداشت زنان مفاخر استان مرکزی برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «بهروز اکرمی» در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان افزود: دبیرخانه دائمی زنان مفاخر کشور نیز امروز افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: استان مرکزی دومین استان پیر کشور است و این موضوع مسئولیت را برای مسئولان و مدیران و افراد مربوطه سنگین‌تر کرده و دغدغه‌ها را افزایش می‌دهد و دستگاه‌های مربوط باید به رفع این دغدغه‌ها بپردازند. 

اکرمی اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی هیچ‌گونه آمار متقنی نمی‌توان به‌دست آورد و آمارهای موجود تنها تلنگری محسوب می‌شود تا مدیران و مسئولان مربوطه در این حوزه به تجزیه و تحلیل بپردازند. وی افزود: در این حوزه باید احساس مسئولیت داشت و تاثیرگذاری عوامل مختلف را بررسی کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: موضوعات مرتبط با دستگاه‌ها مانند نزاع فردی و دسته جمعی باید توسط کارشناسان مربوطه تجزیه و تحلیل شود تا بتوان راهکارهای مناسب را به منظور کاهش آنها به دست آورد. 

اکرمی اضافه کرد: تیم‌های مختلف کارشناسی تا شهریورماه باید داده‌ها و آمارهای موجود را بررسی کنند. همچنین باید یک تیم کارشناسی درون دستگاهی با همکاری دستگاه‌ها بعد از تجزیه و تحلیل داده‌ها، نظرات خود را برای تصویب و بررسی در کارگروه ارائه دهند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید