• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58772
+
-

هزار میلیارد تومان پروژه شهری آماده سرمایه‌گذاری ‌

درشهر
هزار میلیارد تومان پروژه شهری آماده سرمایه‌گذاری ‌

نخستین همایش تخصصی اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذارانی از سراسر کشور 29 خرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: این همایش اولین همایش تخصصی در حوزه اقتصاد شهری است.

«وحید شامبیاتی» افزود: برای برگزاری این همایش 7 محور تخصصی در حوزه‌های حمل‌و‌نقل عمومی، گردشگری شهری، تجارت و بازرگانی، خدمات شهری، فرهنگی و هنری، شهر هوشمند و بازآفرینی شهری تعریف کرده‌ایم که هر محور پروژه‌های مهمی در دل خود دارد. وی تصریح کرد: حدود 30 پروژه مهم از جمله مرکز تجارت جهانی غرب کشور، سراب قنبر، مجموعه تفریحی توریستی طاق‌بستان، پارک شیرین، بی‌آر‌تی ، مجتمع ایستگاهی قطار شهری، حمل‌و‌نقل هوشمند شهری و... در این همایش برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود که ارزش ریالی آنها حدود هزار میلیارد تومان است.

شامبیاتی اظهار کرد: در تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری همایش، 7 میز تخصصی در 7 حوزه سرمایه‌گذاری همایش دیده شده که کارشناسان در هریک از میزها به تشریح جزئیات تخصصی پروژه‌ها می‌پردازند. رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه با بیان این‌که دعوت از سرمایه‌گذاران در حال انجام است، گفت: پایش سرمایه‌گذاران انجام شده و سرمایه‌گذارانی به این همایش دعوت می‌شوند که به‌صورت تخصصی در حوزه پروژه‌های شهری فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: اولویت در دعوت سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاران داخلی است، اما چند سرمایه‌گذار خارجی هم به این همایش دعوت می‌شوند. به گفته رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه، حدود 100 سرمایه‌گذار مدعو در این همایش حضور خواهند داشت.  شامبیاتی با اشاره به برگزاری این همایش در 29 خرداد امسال گفت: به احتمال زیاد هتل پارسیان محل برگزاری این همایش خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید