• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58564
+
-

بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی گرگان در تابستان ۹۹

شهردار گرگان با اشاره به اخذ مجوزهای لازم و انتخاب سرمایه‌گذار برای ساخت شهربازی گفت: تا تابستان سال آینده فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 به گزارش تسنیم «عبدالرضا دادبود» در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پروژه شهربازی مدرن اظهارکرد: مجوزها اخذ و عملیات طراحی پروژه بزرگ شهربازی گرگان از سال گذشته آغاز و سرمایه‌گذار پروژه نیز انتخاب شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذار برای تخصیص و خرید دستگاه‌های مورد نیاز در حال مذاکره بوده و شهرداری هم در این مدت اقدامات موازی برای تسریع در کار انجام داده است. 

شهردار گفت: اقداماتی برای ایجاد راه دسترسی مناسب از طرف شهرداری در حال انجام است که با تصویب شورای اسلامی شهر گرگان، کارهای بعدی هم انجام می‌شود. 

وی بیان کرد: در یک ماه آینده بخشی از عملیات خاک‌برداری منطقه را آغاز خواهیم کرد.

دادبود گفت: در حال حاضر بر اساس آنچه تاکنون اتفاق افتاده در هیچ برهه‌ای از زمان پروژه شهربازی به این میزان پیشرفت نداشته است. 
براساس توافق با سرمایه‌گذار فاز نخست پروژه یک سال پس از آغاز عملیات اجرایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: اگر تا 2 ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود به طور قطع تا تابستان سال آینده فاز نخست پروژه به بهره‌برداری می‌‌رسد.

این مقام مسئول گفت: پروژه شهربازی به مساحت 15 هکتار در زمینی متعلق به شهرداری گرگان در منطقه هزارپیچ احداث می‌شود.

دادبود ادامه داد: مهم‌ترین مشکلات پیش ‌رو مسائل اقتصادی و بین‌المللی است که سرمایه‌گذار را برای خرید دستگاه‌های خارجی با مشکل روبه‌رو می‌کند و دلیل آن هم محدود بودن دستگاه‌های تولید داخل در این بخش است. 

امیدواریم با همکاری بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی بتوانیم این پروژه را هرچه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید