• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58181
+
-

400 میلیارد ریال اعتبار برای شهرک‌های صنعتی استان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ازمحل منابع داخلی این سازمان برای تأمین زیرساخت‌های اساسی شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان جذب شد. 

«مصطفی آمره» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: تکمیل شبکه توزیع برق، ایجاد پست فوق توزیع برق، انتقال خط لوله آب، گازرسانی و تامین زیرساخت‌های گازرسانی، زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری، ایجاد فضای سبز و تکمیل خطوط انتقال آب برای آبیاری فضای سبز از مهم‌ترین طرح‌های برنامه‌ریزی در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است. 

وی ادامه داد: تکمیل مدول دوم تصفیه خانه‌های شهرک صنعتی خمین و دلیجان و تصفیه خانه شهرک صنعتی مأمونیه از دیگر طرح‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند. 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهارکرد: فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان آغاز شده و برنامه‌ها بر اساس اولویت‌های از پیش تعیین شده اجرایی می‌شوند.

 آمره بیان کرد: ایجاد تصفیه خانه در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی از طرح‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است و هر سال بخش قبل توجهی از اعتبارات عمرانی این دستگاه برای ساخت یا تکمیل تصفیه‌ها خانه‌ها هزینه می‌شوند. 

وی گفت: تنها ۱۰ شهرک از ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی به تصفیه‌خانه مجهز هستند، اما بیش از ۸۰ درصد واحدهای تولیدی استان در همین ۱۰ شهرک صنعتی فعال هستند. 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی افزود: ۹۹ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی پارسال پروانه بهره‌برداری دریافت کردند که در نتیجه این فرایند بیش از هزار و ۳۰۰ اشتغال جدید در استان ایجاد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید