• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57896
+
-

بهانه واهی

قیمت دلار در روز سرپرستی عرب 11هزار و 400تومان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این روزها برای نگه‌داشتن برانکو، به‌شدت از سوی افکار عمومی تحت فشار است. مربی کروات و دستیارانش از فصل گذشته مطالبات معوقه‌ای دارند و برای ادامه کار، باید قسط اول فصل جدید را هم بگیرند. تهیه این پول حالا به یک کابوس برای ایرج عرب تبدیل شده و نزدیک است اسم او به‌عنوان کسی که موفق‌ترین مربی خارجی تاریخ پرسپولیس را از دست داد، برای همیشه ثبت شود. عرب برای توضیح در مورد وضعیت فعلی چندین مصاحبه انجام داده و امروز هم درصدد برگزاری یک نشست خبری است. در عین حال حتی بدون حضور در این نشست هم می‌توان مهم‌ترین سخنان مدیرعامل پرسپولیس را حدس زد. او در این مدت به دفعات تکرار کرده که قیمت دلار در زمان عقد قرارداد برانکو و سایر خارجی‌ها حدود 4هزار تومان بوده و حالا این رقم بیش از سه برابر افزایش داشته است؛ آنچه کار را سخت کرده.
البته اصل حرف عرب (هر قدر هم که تکراری باشد) درست است اما آنچه او توضیح نمی‌دهد این است که خودش با علم و آگاهی کامل نسبت به این شرایط روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نشسته است. عرب روز 20 آذر 97 به‌طور رسمی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد و جای حمیدرضا گرشاسبی را گرفت. آن روز قیمت دلار در بازار آزاد کمی بیشتر از 11هزار و 400تومان بود. امروز قیمت دلار تقریبا 13هزار و 200تومان است و این یعنی او می‌دانسته با چه شرایطی دارد مسئولیت کار در پرسپولیس را قبول می‌کند. اینطور نبوده که عرب با دلار 4هزار تومانی کارش را شروع کرده باشد. 
مدیرعامل فعلی قرمزها در جریان جهش قیمت ارز بود و تعداد بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس را هم می‌دانست؛ بنابراین اگر دورنمای مناسبی برای اداره امور باشگاه نمی‌دید مثل آب خوردن می‌توانست مسئولیت قبول نکند و خودش را در موقعیت فعلی قرار ندهد. وقتی آمده‌ای، یعنی راهکاری برای حل مشکلات داشته‌ای؛ در غیر این صورت لابد فقط جذابیت حضور کنار برانکو و عکس انداختن با جام‌های قهرمانی برای دوستانی مثل ایرج عرب مهم بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید