• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57892
+
-

استراماچونی با استقلال تمام کرد؟

معمای حضور مربی ایتالیایی در حال حل‌شدن است

باشگاه استقلال تا روز گذشته هیچ موضع رسمی و قاطعی درباره آینده سرمربیگری این تیم نداشت اما روز گذشته اکثر رسانه‌ها خبر دادند که کار پیوستن آندره‌آ استراماچونی به این تیم تمام‌شده است. با وجود اخبار ضد‌و‌نقیضی که در این روزها درباره سرنوشت نیمکت استقلال وجود داشت،  روز گذشته این خبر در فضای مجازی و سایت‌های خبری منتشر شد که استراماچونی و باشگاه برسر بندهای قرارداد به توافق نهایی رسیده و این مربی به‌زودی راهی ایران خواهد شد. منبع تعدادی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال هم علی خطیر، معاون این باشگاه است. درحالی‌که هیچ‌کدام از اعضای باشگاه به‌طور رسمی در این رابطه هنوز اظهارنظری نکرده و حتی پاسخگوی خبرنگاران به شکل رسمی نیستند، اما دیروز خطیر به تعدادی از خبرنگاران و اطرافیانش اعلام کرد که کار آندره‌آ استراماچونی با استقلال تمام‌شده و این مربی به‌زودی رسما هدایت آبی‌های تهران را به‌عهده می‌گیرد.
نشست دیروز هیأت مدیره باشگاه استقلال هم در شرایطی برگزار شد که مدیرعامل این باشگاه آندره‌آ استراماچونی را به‌عنوان سرمربی که با این باشگاه به توافق رسیده به اعضا معرفی کرد. در نشست دیروز،  مدیرعامل باشگاه استقلال گزارشی از روند مذاکره با سرمربی ایتالیایی را به اعضا ارائه کرد و تصمیم‌گیری شد که مسئولان باشگاه استقلال برای عقد قرارداد رسمی با این مربی یا راهی ترکیه شوند و یا اینکه از وی دعوت کنند به تهران سفر کند. قرارداد مالی استراماچونی برای یک فصل تنظیم شده و برای فصل دوم باید به تأیید مدیران باشگاه استقلال برسد. دیروز پیش از شروع جلسه هیأت مدیره استقلال، استراماچونی امضای قرارداد خود را از طریق ای‌میل به امیرحسین فتحی تحویل داد تا مدیرعامل آبی‌ها بتواند در جلسه امروز موافقت اعضای هیأت مدیره را بگیرد. می‌گویند قرار است این مربی ایتالیایی در دو سه روز آینده به ایران بیاید.
  مجیدی می‌ماند؟
حالا با آمدن استراماچونی باید دید که سرنوشت فرهاد مجیدی در این تیم به کجا خواهد رسید. اینکه مجیدی به کارش ادامه می‌دهد یا خیر، موضوع پیچیده‌ای است که هنوز مدیران باشگاه از آن سردرنیاورده‌اند. اخبار این باشگاه اصلا مستند نیست و نمی‌توان هیچ شنیده‌ای را باور کرد. این در حالی است که روز گذشته شایعه حضور مجیدی در تیم امید هم مطرح شد. اگر این اتفاق رخ دهد، طبیعتا شاهد جدایی مجیدی از استقلال خواهیم بود.
   فعالیت برای جذب بازیکن
استقلال با جدایی گادوین منشا و ایسما گونکالوس، برای تقویت خط حمله‌اش 3 مهاجم لیگ برتری را در بین گزینه‌هایش قرار داده است. مسئولان استقلال در این چند روز و درحالی‌که هنوز تکلیف سرمربی جدید مشخص نشده است، با چند بازیکن مذاکره داشته‌اند، ولی هنوز با بازیکنی قرارداد رسمی امضا نکرده‌اند. این در حالی است که بازیکنان دیگری هم در لیست استقلال هستند و این باشگاه هم رسما وارد فصل نقل و انتقالات شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید