منطقه 6

کلاس نقاشی ویژه کودکان و بزرگسالان در مجموعه «شهربانو» منطقه 6 دایر میشود. این دوره آموزشی شامل نقاشی با آبرنگ، مداد رنگی، مداد سیاه، رنگ و روغن، باتیک، کتیبه، ماسهنگاری و پاستل است و علاقهمندان میتوانند فوت و فن این رشتهها را با شهریههای مناسب بیاموزند. به گفته «سمانه فارسی» مدیر مجموعه شهربانو، این کلاس به درخواست شهروندان دایر شده است: «تلاش میکنیم کلاسهای آموزشی را با شهریههای مناسب برگزار کنیم تا تعداد بیشتری از مراجعهکنندگان به مجموعه شهربانو از آن بهرهمند شوند.» علاقهمندان برای ثبتنام در کلاس نقاشی به یوسفآباد، میدان سلماس مراجعه کنند.
شنبه 18 خرداد 1398
کد مطلب :
57783
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/6J3z
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved