• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 12 خرداد 1398
کد مطلب : 57568
+
-

اختصاص ویلاهای ساحلی نهادهای دولتی مازندران به گردشگران

استاندار مازندران گفت: به‌منظور بهره‌گیری بهتر از ساحل خزر راهکاری برای در اختیار گذاشتن ویلاهای دولتی حاشیه ساحل به مردم در دست تدوین است. احمد حسین‌زادگان به ایرنا گفت: درحالی که اکنون به‌صورت تمام‌وقت از ویلاهای دولتی استفاده نمی‌شود، دسترسی مردم عادی به ساحل خزر دشوار شده است.
وی افزود: پیشنهاد ما به دستگاه‌هایی که در ساحل خزر در مازندران ویلا دارند، این بود که ویلاهای خود را در اختیار تمام مردم قرار دهند تا همه بتوانند از این امکانات استفاده کنند. نماینده عالی دولت در مازندران گفت: به‌زودی راهکاری که باید براساس آن ویلاهای دولتی حاشیه خزر در مازندران در اختیار عموم مردم قرار گیرد، پس از بررسی از سوی دستگاه‌های دارای ویلا،  نهایی و ابلاغ خواهد شد.
حسین‌زادگان تأکید کرد که این موضوع را در تابستان سال‌جاری عملیاتی می‌کند تا دسترسی مسافران به ساحل آسان‌تر شود. براساس این گزارش،  از ۳۳۸کیلومتر ساحل خزر در مازندران حدود ۵۰کیلومتر در اختیار ویلاهای خصوصی و دولتی قرار دارد. طبق بررسی اولیه افزون بر ۷۰دستگاه دولتی و غیردولتی اعم از وزارتخانه،  سازمان،  نهاد و ارگان در ساحل مازندران دریای خزر ویلا دارند که تنها در تابستان و تعطیلات عید در اختیار کارکنان این دستگاه‌ها قرار می‌گیرند و در بیشتر فصول سال با وجود هزینه‌های گزاف نگهداری خالی می‌مانند.

این خبر را به اشتراک بگذارید