• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 7 خرداد 1398
کد مطلب : 57096
+
-

یک پاکت سیگار جنایت آفرید

یک پاکت سیگار جنایت آفرید

درگیری 2 برادر با مردی مغازه‌دار بر سر قیمت سیگار به جان باختن فروشنده مسن منجر شد. حالا در شرایطی که 2 برادر ادعا می‌کنند ضربه‌ای به پیرمرد نزده‌اند، تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که آن دو، مرد مغازه‌دار را هل داده و موجب اصابت سرش به زمین شده‌اند.
به گزارش همشهری، شامگاه شنبه به مأموران کلانتری164قائم خبر رسید که مقابل سوپرمارکتی بالاتر از میدان قائم بین چند نفر درگیری رخ داده و دقایقی بعد از این حادثه مرد مغازه‌دار که 65سال داشت، جان باخته است. شواهد نشان می‌داد 2 برادر جوان بر سر قیمت یک پاکت سیگار با فروشنده درگیر شده‌اند و دقایقی بعد مرد فروشنده جانش را از دست داده است. در این شرایط مأموران به ظن دست داشتن 2 برادر در مرگ فروشنده آنها را بازداشت کردند.
متهمان که 34و 26ساله هستند در بازجویی‌های مقدماتی به درگیری با فروشنده و پسرش اعتراف کردند اما گفتند هیچ ضربه‌ای به او نزده‌اند. یکی از آنها گفت: از مرد مغازه‌دار یک پاکت سیگار خواستم. همیشه سیگار را 3هزار تومان می‌خریدم اما او گفت باید 5هزار تومان بدهم؛ به همین دلیل با هم مشاجره کردیم و من از مغازه بیرون آمدم. جلوی در پسر جوانش به من فحاشی کرد و با او درگیر شدم اما چند لحظه بعد با پادرمیانی مردم درگیری تمام شد. من که عصبانی بودم به خانه رفتم و یک پاشنه‌کش فلزی برداشتم. برادرم که از موضوع باخبر شده بود به هواخواهی از من همراهم آمد و با پسر مرد مغازه‌دار درگیر شدیم. متهم ادامه داد: در جریان درگیری مرد فروشنده هم وارد شد اما ما با او هیچ درگیری نداشتیم و چند ساعت بعد که همه‌‌چیز تمام شد از طریق آرایشگر محله‌مان فهمیدم که مرد مغازه‌دار جانش را از دست داده است. باور کنید من و برادرم هیچ ضربه‌ای به او نزدیم.
اظهارات متهم در حالی بود که مأموران با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای که در محل درگیری وجود داشت پی بردند که2 برادر مرد مغازه‌دار را هل داده‌اند و او سرش با جدول کنار خیابان برخورد کرده و موجب مرگش شده است.
در همین حال سرهنگ علی ولیپور‌گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: هم‌اکنون 2 متهم با قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید