• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 7 خرداد 1398
کد مطلب : 57094
+
-

شلیک 20گلوله برای دستگیری دزدان فراری

شلیک 20گلوله برای دستگیری دزدان فراری

فرار دزدان پرایدسوار از دست مأموران پلیس پایان خوشی برای آنها نداشت و در جریان تیراندازی ماموران، یکی از سارقان کشته شد.
به گزارش همشهری، حدود ساعت 4بامداد پنجشنبه مأموران کلانتری 147تهران هنگام گشت‌زنی در خیابان ثانی متوجه پسر جوانی شدند که تلاش می‌کرد در خودروی پرایدی را که کنار خیابان پارک شده بود باز کند. پسر جوان به محض دیدن خودروی گشت پلیس سوار پرایدی شد که 2سرنشین دیگر هم داشت و همگی فرار کردند. مأموران کلانتری به تعقیب خودروی سارقان پرداختند و با استعلام شماره پلاک آن معلوم شد که این خودرو سرقتی است. مشخصات خودرو به تمامی تیم‌های گشتی پلیس مخابره و عملیات تعقیب دزدان ادامه یافت و این در حالی بود که سارقان تلاش می‌کردند با حرکت مارپیچ و سرعت زیاد از دست مأموران فرار کنند.
تعقیب و گریز میان پلیس و دزدان به مناطق افسریه، آزادگان، نازی‌آباد و میدان بهمن هم کشیده شد و در این میان تیم‌های گشت سایر کلانتری‌ها نیز با اطلاع از ماجرا به تعقیب دزدان پرداختند تا اینکه آخرین بار، زمانی که مأموران کلانتری نازی‌آباد موفق به شناسایی این خودرو شدند به راننده دستور ایست دادند اما وی توقف نکرد. مأموران نیز با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس خودروی دزدان را هدف گرفتند و در نهایت خودرو متوقف شد. با توقف خودرو در حوالی میدان بهمن، دزدان این بار با پای پیاده اقدام به فرار کردند. با این حال تعقیب آنها ادامه یافت و مأموران به تیراندازی ادامه دادند تا اینکه پس از شلیک حدود 20گلوله، 2نفر از سارقان که زخمی شده بودند دستگیر و به بیمارستان منتقل شدند. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان این خبر گفت: یکی از این افراد اما به‌دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد و سارق سوم نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد. به گفته وی، در بررسی‌ها معلوم شد که هر سه سارق سابقه‌دار هستند و از داخل خودروی آنها علاوه بر لوازم مخصوص سرقت، 80گرم ماده‌مخدر شیشه نیز کشف شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.






این خبر را به اشتراک بگذارید