• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 1 خرداد 1398
کد مطلب : 56597
+
-

ماندنم در پرسپولیس دست خودم نیست

نادری: خوشحالم جزئی از تاریخ پرسپولیس شدم

ماندنم در پرسپولیس دست خودم نیست

حمیدرضا علی‌پور

بعد از مصدومیت محمد انصاری، محمد نادری در نیم‌فصل دوم با نظر برانکو به پرسپولیس پیوست و توانست خیلی زود نشان دهد که چه بازیکن باکیفیتی است. مدافع چپ سرخپوشان که برای یک نیم‌فصل به‌صورت قرضی از کورتریک بلژیک به پرسپولیس پیوسته بود باید در پایان جام‌حذفی به تیم خود بازگردد مگر اینکه پرسپولیس برای نگه‌داشتن این بازیکن خیلی زود دوباره با باشگاه بلژیکی وارد مذاکره شود. نادری درخصوص شرایط خودش و پرسپولیس با همشهری گفت‌وگو کرد:
   بازی فوق‌العاده‌ای را برابر السد انجام دادید.
بله دقیقا همینطور است. ما در این بازی بسیار خوب و با برنامه بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم این بود که نشان دهیم که به ناحق از لیگ قهرمانان حذف شدیم. به هر حال خوشحالم که در برابر السد پیروز شدیم و مسابقات را با خوشی تمام کردیم. سال آینده تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم که این نتایج را جبران کنیم.
   با پرسپولیس توانستی قهرمانی لیگ را تجربه کنی.
واقعا نمی‌دانم چطور حس خودم را توصیف کنم. آرزوی هر بازیکنی است که بتواند قهرمانی لیگ را تجربه کند و خوشحال هستم که با پرسپولیس توانستم قهرمان لیگ شوم و حالا جزئی از تاریخ این باشگاه باشم.
   در نیمه‌نهایی جام حذفی باید به مصاف سپاهان بروید.
دیدار برابر سپاهان واقعا بازی سختی است و امیدوارم که بازی جذابی از کار در بیاید. این بازی به نوعی فینال جام حذفی هم هست و نباید در این دیدار هیچ اشتباهی بکنیم. البته ما در بازی برابر السد نشان دادیم که برای شکست هر تیمی آماده هستیم.
   فصل بعد هم در پرسپولیس می‌مانی؟
واقعا با تمام وجود دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما ماندنم دست خودم نیست و باید ببینم چه می‌شود. باشگاه اگر من را بخواهد باید دوباره با تیم «کورتریک» وارد مذاکره شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید