• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 10 بهمن 1396
کد مطلب : 5655
+
-

عامل جنایت خیابان پیروزی بیمار روحی است

 پزشکی قانونی اعلام کرد زنی متهم است همسرش را در خیابان پیروزی تهران به قتل رسانده، بیماری روحی دارد اما مشخص نیست که هنگام جنایت جنون داشته یا نه.

به گزارش همشهری، این جنایت اردیبهشت‌ماه امسال رخ داد. آن روز ساکنان ساختمانی در یکی از محله‌های خیابان پیروزی   متوجه لکه‌های خون در راهروی ساختمان شدند. آنها رد خون را دنبال کردند و زن میانسال همسایه‌ را دیدند  که پتویی خون‌آلود در دست داشت. همسایه‌ها به سمت او رفتند و زن با دیدن این وضعیت پتو را روی زمین انداخت و پا به فرار گذاشت.  داخل پتو بخشی از جسد یک مرد بود و با گزارش ماجرا به پلیس زن میانسال دستگیر شد. او در بازجویی‌ها چاره‌ای جز اقرار به قتل شوهرش ندید و درخصوص جزئیات آن گفت: از مدت‌ها قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم. این اختلاف‌ها تا حدی پیش رفت که تصمیم به قتل او گرفتم چرا که او همیشه مرا تحقیر می‌کرد. روز حادثه، داخل نوشیدنی او داروی بیهوشی ریختم. وقتی همسرم آن را خورد از هوش رفت و وی را به قتل رساندم. بعد هم جسد را مثله کردم  و تصمیم گرفتم آن را داخل پتو گذاشته و از خانه خارج کنم. اما وقتی با پتو بیرون رفتم تا تاکسی بگیرم و جسد را به بیابان‌های اطراف ببرم، با کارآگاه بازی زنان همسایه دستم رو شود.

این زن در جلسات تحقیق و بازپرسی در دادسرای جنایی تهران مدعی شد که بیماری روحی و روانی دارد و هنگام جنایت جنون به سراغش آمده است. همین کافی بود تا با دستور قاضی جنایی، این زن به پزشکی قانونی معرفی شود تا سلامت روانی وی بررسی شود. پزشکی قانونی اعلام کرده که او بیماری روحی دارد اما به‌طور دقیق مشخص نکرده که آیا هنگام جنایت جنون داشته یا نه. به همین‌خاطر این‌بار پرونده در اختیار کمیسیون 3نفره پزشکی قانونی قرار گرفت تا دقیقا مشخص شود که هنگام قتل جنون به سراغش آمده یا نه.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید