• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 28 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56145
+
-

با مردم

با مردم







سهم زنان از برنامه‌های کشف استعداد تلویزیون

برنامه‌ای برای کشف استعداد از صداوسیما پخش می‌شود که به‌نظرم بهتر است اسم آن را بگذارند کشف استعداد مردان ایرانی چون تعداد خانم‌هایی که به آن برنامه می‌آیند بسیار کم است ضمن اینکه نوازنده‌ها هیچ سهمی در آن ندارند.
بهادری از تهران

مسئولان بهانه نیاورند، ترمز گرانی‌ها را بکشند
حرف‌های رهبر معظم انقلاب حجت را بر همگان تمام کرد و بهتر است مسئولان به جای اظهارنظر در مورد آمریکا و ناوش و این بحث‌ها به حل مسائل داخلی بپردازند و ترمز گرانی‌های افسارگسیخته را بکشند.
خالدی از ترکمن صحرا

با این اجاره‌خانه‌ها چطور زندگی کنیم؟
‌کرایه 100میلیون پول پیش با 2میلیون اجاره ماهانه را صاحبخانه به رقم 150میلیون و 3.200رسانده؛ درحالی‌که حقوق  من و همسرم روی هم 4.800 است و یک دختر شیرخوار هم داریم! چطور باید زندگی کنیم؟
پاینده از میدان توحید تهران

مردم روستای خسرج همچنان بیرون روستا هستند
مردم روستای «خسرج» در خوزستان همچنان در حاشیه روستا مستقرند و پشه‌ها و جانوران موذی قیامت کرده‌اند! دسترسی به امکانات بهداشتی محدود است و کمک‌رسانی غذایی هم رنگ باخته است درحالی‌که مسئولان اعلام می‌کنند که از بس کمک‌ها زیاد بوده صلیب‌سرخ شاکی شده است! ما همچنان آواره‌ایم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
از اهالی خسرج


تاوان بی‌خانمان‌ شدن‌مان را کدام مسئول می‌دهد؟
چندین‌ماه پس‌انداز کرده بودیم و خانه قدیمی‌مان را هم فروخته بودیم که خانه‌ای بهتر بخریم که ناگهان موج گرانی‌ها شروع شد و مستأجر شدیم. اکنون که زمان تمدید مهلت اجاره سرآمده از پس تامین اجاره هم بازمانده‌ایم واقعا تاوان بی‌خانمان شدن‌مان را کدام مسئولی می‌دهد.
میررضوی از مشهد

 3میلیون و 400هزارتومان کارمزد وام ازدواج یکجا کم می‌شود
در ۳۴ سالگی تصمیم به ازدواج گرفتم. پس از عقد برای دریافت وام ازدواج پس از دوندگی بسیار نوبت به ما رسید که در روز واریز وام 28میلیون و 300هزار تومان به بنده و همسرم پرداخت شد.وقتی پرسیدیم مگر وام ازدواج ۳۰میلیون نیست، گفتند: «کارمزد ۵ سال را یکجا باید از اصل وام کم کنیم»! در واقع از جفت ما مبلغ 3میلیون و 400هزارتومان کم شد! واقعا این انصاف است در شرایطی که هر هزار تومان این وام زوج‌ها مهم است اینگونه با زوج‌های جوان رفتار کنند؟
روح نواز از تهران

نظارت مسئولان بر سایت‌ها چه شد؟
در یکی از سایت‌ها آگهی فروش جوجه‌های پرنده بسیار نایابی را دیدم و بسیار متاثر شدم که چرا این جوجه‌ها را از مادر جدا کرده‌اند که اصلا بخواهند برای آن آگهی فروش بدهند.
حسینیان از تبریز

امکانات ورزشی و تفریحی در نسیم شهر صفر است
لطفا به مجموعه شهرداری و شورای شهرمان یادآوری کنید که امکانات تفریحی و ورزشی نسیم‌شهر درحد صفر است. اگر زحمتی نیست به‌خودشان تکانی دهند و فکری برای این جمعیت انبوه بکنند.
موسوی از نسیم شهر تهران

صف‌های طولانی قندوشکر در سبزوار
بعد از اعلام توزیع قندوشکر به نرخ ارزان صف‌هایی در سبزوار تشکیل شد که انتهایش معلوم نبود و در نهایت بعد از 2روز ما نتوانستیم قندوشکر بخریم.
سودمند علی از سبزوار

افزایش شدید قیمت ماشین‌های سنگین
در مورد قیمت ماشین سنگین هم لطفا پیگیری کنید. قیمت ماشین‌های کشنده به لطف دلالان سر به فلک کشیده؛ مثلا یک کِشنده چینی که قیمتش ۱۰۰میلیون بود، الان ۷۰۰میلیون تومان شده است.
حیدری از کرج

نبود راه در پلدختر از عمده‌ترین مشکلات مردم است
تا‌کنون به‌صورت گسترده درگیر سیل و تبعات آن بوده و هستیم ولی اکنون که کم کم سعی می‌کنیم به زندگی عادی بازگردیم نبود راه بر همه امور ما تأثیر گذاشته است. چندی دیگر محصولات کشاورزی مثل انجیر به بار می‌نشینند اما راهی برای انتقال سریع و فوری انجیرها به بازار فروش نداریم. از مسئولان توقع داریم زودتر راه‌های تخریب شده را احیا کنند.
نجاتی از پلدختر

سامانه‌ای برای قیمت‌گذاری مسکن تشکیل شود
برای جلوگیری از افزایش نرخ مسکن و جلوگیری از بی‌انصافی موجرها و ضایع شدن حق مستأجرها و حتی حفظ حقوق موجرها سامانه‌ای تشکیل شود که همه خانه‌های اجاره‌ای تحت نظر آن سامانه رهن و اجاره شوند تا به یک قیمت ثابت و مشخص برسیم. واقعا من به‌عنوان یک بچه تهران حقم اجاره یک خانه 45متری در تهران نیست؟ اکنون صاحبخانه 600هزارتومان به اجاره خانه 1.400تومانی من اضافه کرده است! 20میلیون هم علاوه بر 100میلیون پول پیش می‌خواهد!
رضایی از میدان قزوین تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید