• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 26 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56070
+
-

ورود ویلموتس 107 روز بعد از کی‌روش

ورود ویلموتس 107 روز بعد از کی‌روش

مارک ویلموتس که در نهایت قرعه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران به نام او افتاد پس از مدت‌ها سکوت مسئولان فدراسیون فوتبال و البته گمانه‌زنی رسانه‌ها در رابطه با نامزدهای مختلف سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران پا به تهران گذاشت تا قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال به امضا برساند. مارک ویلموتس  بامداد دیروز با استقبال محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری وارد فرودگاه امام خمینی شد.
   مربی فرانسوی المپیک مارسی دستیار ویلموتس
سرمربی بلژیکی تیم ملی در حالی روز گذشته وارد ایران شد که یک دستیار فرانسوی با خود به تهران آورده و قرار است به‌عنوان دستیار اول مربی بلژیکی در تیم ملی فوتبال ایران همکاری کند. «اسپیونسی» دستیار اول ویلموتس در تیم فوتبال ایران سابقه حضور در المپیک مارسی را هم دارد.
  مصاحبه بعد از امضای قرارداد
مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق رسیده به‌همراه دستیار فرانسوی خود بعد از انجام امور ویزا بلافاصله راهی هتل محل اقامتش شد. این مربی به محض خروج از CIP فرودگاه در خودرو نشست و پاسخی به خبرنگاران نداد. البته دلیل مصاحبه نکردن سرمربی جدید تیم ملی این بود که او هنوز به‌صورت رسمی قراردادی را با فدراسیون فوتبال منعقد نکرده است.
   استارت با کاشت درخت!
مربی بلژیکی مورد توجه فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور در مرکز ملی فوتبال ضمن بازدید از بخش‌ها و امکانات مختلف این مرکز، اقدام به کاشت نهال کرد تا به‌نوعی سنت درخت‌کاری فدراسیون را به‌جا آورده باشد! ویلموتس بعد از بازدید از کمپ تیم‌های ملی به استادیوم آزادی رفت. او به همراه هیأت همراه از زمین چمن ورزشگاه آزادی بازدید کرد و به بازدید از قسمت‌های مختلف این استادیوم پرداخت.
   جشن قهرمانی یا خداحافظی خسرو؟
با حضور ویلموتس در ایران و آغاز به‌کار او به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران حالا یکی از مهم‌ترین سؤال‌ها این است که سرمربی بلژیکی تیم ملی امروز برای تماشای کدام مسابقه لیگ برتر اقدام خواهد کرد. رقابت‌های لیگ برتر امروز به پایان خواهد رسید و تکلیف قهرمان لیگ مشخص خواهد شد. این در حالی است که هم‌اکنون قهرمان از بین پرسپولیس و سپاهان انتخاب خواهد شد اما به‌نظر می‌رسد که حضور سرمربی جدید تیم ملی در ورزشگاه آزادی بیشتر از سایر گزینه‌ها باشد. با توجه به اینکه استقلال شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت این بازی حاشیه زیادی نخواهد داشت و از طرفی با توجه به خداحافظی خسرو حیدری به‌نظر می‌رسد که حضور ویلموتس در ورزشگاه آزادی محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید