سازمان مدیریت میادین، نخستین سازمان شهرداری تهران است که گزارش مالی آن ارائه شد. به گزارش همشهری، جلسه شورای سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار با ارائه گزارش عملکرد این سازمان و نیز گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص مطلوب بودن عملکرد مالی این سازمان در سال 97بهعنوان نخستین سازمان شهرداری تهران که گزارش مالی آن ارائه میشود، برگزار شد. درجلسه شورای این سازمان که به ریاست مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و با حضور مصطفی کاظمی، مدیرکل دفتر شهردار تهران برگزار شد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار، ضمن تأکید بر شفافیت مالی در فعالیتهای این سازمان، گزارشی از عملکرد سال 97و برنامههای پیشبینی شده برای سال 98 ارائه کرد. معاون شهردار تهران در این جلسه با تأکید بر اینکه مردم عموماً از 3سازمان میادین میوه و ترهبار، آتشنشانی و بهشت زهرا(س) راضی هستند و رضایتمندی عمومی از این 3سازمان خدماترسان شهرداری تهران بالاست، گفت: «سازمان مدیریت میادین با توجه به 246میدان و بازاری که در سطح شهر در اختیار دارد و نوع خدمات گستردهای که به شهروندان ارائه میدهد، از اثرگذاری بالایی برخوردار است.»
مجتبی یزدانی با اشاره به اینکه 60محله فاقد بازار میوه و ترهبار در اولویت احداث این بازارها قرار داشتند، ادامه داد: «از این تعداد، سال گذشته نسبت به احداث بازار میوه و ترهبار در 14محله اقدام شده و در سالجاری برای ساخت بازار در 15محله دیگر برنامهریزی کردهایم؛ ضمن اینکه بازسازی و بهسازی میادین و بازارهای موجود ازجمله روکش آسفالت آنها را نیز در دستور کار قرار دادهایم.» مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در این جلسه، هدف از تشکیل این سازمان را ایجاد تسهیل در تهیه و توزیع میوه و ترهبار دانست و گفت: «40درصد کل میوه و ترهبار و 21درصد کل محصولات پروتئینی تهران در میادین میوه و ترهبار توزیع میشود.» سیدسعید راد با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیون و 215هزار تن انواع محصولات کشاورزی در میادین میوه و ترهبار عرضه شده است، عنوان کرد: «به این ترتیب، بهطور متوسط روزانه 3329تن انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و ترهبار توزیع میشود. سازمان مدیریت میادین در جهت خدمت به مردم، حداکثر همکاری را با دستگاههای دولتی داشته تا نسبت به عرضه محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و ترهبار اقدام کند. در توسعه بازارهای میوه و ترهبار، مناطق کمبرخوردار را که سرانه خدمات شهری کمتری دارند، مورد توجه قرار دادهایم.»
او گفت: «استراتژی سال 98سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار، هوشمندسازی این سازمان و حرکت در جهت شفافیت هر چه بیشتر است.» در خاتمه ارائه گزارش عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار در سال گذشته، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی این سازمان قرائت و براساس آن تأکید شد وضعیت مالی سازمان در سال 97و عملکرد مالی و جریانهای نقدی آن از تمامی جنبههای با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری مطلوب است.
دو شنبه 23 اردیبهشت 1398
کد مطلب :
55706
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/orLY
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved