• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 21 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55551
+
-

صدای استان‌ها

   ترافیک سنگین در گوهردشت
ترافیک پل سه‌راه گوهردشت بسیار سنگین است و موجب جمع شدن خودروها در خیابان کارمندان شمالی هم می‌شود. این وضع مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است. 
میلادی از البرز

   افزایش غیرمنطقی قیمت شن و ماسه
ماسه‌شویی‌های شهر چالدران به صورت ناگهانی قیمت یک نیسان شن و ماسه را 250 هزار تومان اعلام کرده‌اند. این قیمت بسیار بالاست و اصناف مرتبط را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند. مسئولان رسیدگی کنند. 
رهامرد از آذربایجان‌ غربی

   تراشه‌های دردسرساز خیابان‌های تبریز
خیابان‌های تبریز در روزهای اخیر با تراشه‌های آسفالت در معابر مختلف از جمله محدوده خیابان شریعتی مواجه است. تاخیر در آسفالت مجدد این محدوده‌ها برای رانندگان و شهروندان دردسرساز شده و به خودروها هم آسیب می‌رساند. چرا بین تخریب و آسفالت مجدد زمانی طولانی وقفه وجود دارد.
ملکی از آذربایجان‌شرقی

   فرسودگی جاده نائین
جاده نائین به دلیل نامرغوب بودن و فرسودگی آسفالت چاله‌هایی دارد که حوادث بسیاری را رقم می‌زند. رانندگان برای این‌که در این چاله‌ها نیفتند مجبور به تغییر ناگهانی مسیر می‌شوند که این موجب تصادف می‌شود.
اسدالله مهرابی از اصفهان

   رسیدگی به ترافیک میدان مهدیه
مسئولان از سال‌ها پیش وعده دادند برای تغییر وضع ترافیک میدان مهدیه چاره‌ای بیندیشند، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. این میدان تقریبا از ساعت 8 شب قفل می‌شود.
مرتضی جعفری از یزد

   توسعه فرهنگ کتابخوانی بین دانش‌آموزان
با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی به نظر می‌رسد باید برای افزایش زیرساخت‌های کتابخانه‌ای در استان اقدام شود. این زیرساخت‌ها باید در تمام نقاط شهر به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار فراهم شود تا شاهد ترویج فرهنگ کتابخوانی باشیم.
روح‌الله طهماسبی از چهارمحال ‌و بختیاری

   نظافت اطراف فرودگاه لار
اطراف فرودگاه لار به محیط ناخوشایندی تبدیل شده و زباله‌هایی که در اطراف این محیط ریخته می‌شود جلوه‌ای نامطلوب به این مکان داده است.
تقیان از فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید