• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55371
+
-

خبرهای کوتاه/شهر

  حل اختلاف پلیس و شهرداری تهران
فرماندار تهران از حل اختلاف میان شهرداری تهران و پلیس راهور با محوریت فرمانداری تهران خبر داد. عیسی فرهادی درباره شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران به‌علت دریافت عوارض به علاوه جریمه ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد به ایسنا گفت: «این اختلاف با میانجیگری و محوریت فرمانداری تهران حل و فصل شد.» او ادامه داد: «اگر همچنان بحثی میان این دو دستگاه باقی مانده می‌توانند با فرمانداری مکاتبه کنند و این آمادگی وجود دارد که فرمانداری با برگزاری جلسه مشترک مشکل را حل کند.» 

  ادامه اجرای طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو 
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ادامه طرح پرسه در شهر در راستای پنجشنبه گردشگری بدون خودرو در‌ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش همشهری، مهدی سیف با اشاره به چهارمین پنجشنبه گردشگری بدون خودرو گفت: «با توجه به استقبال شهروندان این هفته ۱۹ اردیبهشت طرح پرسه در شهر در ۵ منطقه، محدوده میدان پونک منطقه ۲، فلکه چهارم تهرانپارس منطقه ۴، محدوده خیابان قزوین منطقه ۱۰، میدان حسن آباد منطقه ۱۱ و دریاچه خلیج‌فارس در منطقه ۲۲ برگزار می‌شود و دیگر مناطق نیز از هفته‌های آتی نسبت به برگزاری این طرح طبق زمانبندی تعیین شده اقدام خواهند کرد.»  

  تزریق رنگ به منطقه‌ای خاکستری
شهردار تهران 3‌ماه پیش دستور استفاده بیشتر از رنگ را به شهرداری‌های مناطق ابلاغ کرد. به گزارش شهرنوشت، عباس شیرازی‌خواه رئیس اداره زیباسازی منطقه 21با اشاره به اقدامات انجام شده برای استفاده از رنگ در این منطقه توضیح داد: «‌در یک بوستان با کمک دانش‌آموزان پروژه نقاشی دیواری با موضوعات مختلف اجرا شد. رنگ‌آمیزی باشگاه «دیوار نفت» در بزرگراه آزادگان شمال، بزرگراه شهید لشگری شرق بعد از خروجی آزادگان جنوب، بزرگراه شهید لشگری و «دیوار پایگاه میثم تمار» رنگ‌آمیزی شده‌اند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید