• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55366
+
-

همکاری حداکثری میادین با دولت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان سازمان و مدیران میادین میوه و تره‌بار با تأکید بر جلب رضایتمندی شهروندان به‌عنوان مهم‌ترین هدف این سازمان، تأکید کرد: «مطالبه اول شهروندان از ما، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب محصولات‌مان است که هر‌چه بیشتر بتوانیم این خواسته را محقق کنیم، بیشتر می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.»
به‌گزارش همشهری، سیدسعید راد حفظ حقوق شهروندی و رعایت کرامت انسانی را مطالبه دوم شهروندان دانست و عنوان کرد: «علاوه بر آموزش مستمر کارگران و بهره‌برداران برای برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان، باید بر عملکرد کارگران نظارت مستمر و دقیق صورت گیرد تا مبادا با اشتباه یک کارگر، همه زحمات مجموعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار زیر سؤال برود.» او به ارتباط سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با سفره شهروندان اشاره کرد و گفت: «باید نظارت حداکثری بر اجرای دقیق نرخ‌نامه‌های سازمان در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار صورت گیرد و پالت‌های میوه در غرفه‌های میادین و بازارها در طول روز باید همیشه پُر باشد تا مراجعه‌کنندگان به‌راحتی بتوانند میوه‌های مورد نظر خود را دستچین و انتخاب کنند.» راد با تأکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین و ‌‌بازارهای تحت پوشش آن در توزیع محصولات تنظیم بازار نهایت همکاری را با دولت می‌کنند، گفت: «ما و همه دستگاه‌های حاکمیتی از یک خانواده و عضو یک مجموعه هستیم، بنابراین حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم تا کالاهای تنظیم بازار به بهترین شکل به‌دست شهروندان برسد.» راد با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، یادآور شد: «اگرچه امسال، شرایط نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و موانعی بر سر راه‌مان قرار دارد، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بیش از تعداد تعیین‌شده، در محلات فاقد بازار میوه و تره‌بار، بازار بسازیم.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید