• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 8 بهمن 1396
کد مطلب : 5533
+
-

میزبانی استان‌ها از 10 نمایش

 

تالارهای نمایشی استان‌ها دیگر بی‌رونق و مهجور نیستند و در طول سال از گروه‌های نمایشی متعددی میزبانی می‌کنند. این روزها هم 10 اثر نمایشی در سالن‌های نمایش 10 استان در حال اجرا‌ست.

 

 

2 تئاتر برای سمنانی‌ها

 

به گزارش همشهری، بابک صبوری، «عشق آباد»؛ نمایشنامه‌ای از داو‌د میرباقری را کارگردانی می‌کند. این نمایش تا 10 بهمن،‌ ساعت 17 در مجتمع فرهنگی بهار شهرستان گرمسار در استان سمنان اجرا می‌شود.

سمنانی‌ها در شهرستان شاهرود هم میزبان یک نمایش دیگر هستند؛ «یاسمن و غولغولک ها» نوشته و کار مسعود تفضلی مقدم تا 9 بهمن ساعت 18 در سالن سینما فرهنگ شاهرود روی صحنه است.

 

 

نمایش کودک برای اردبیلی‌ها

 

نمایش کودک «دیوبچه‌های شیطون و پسرک مهربون» نوشته میترا شاهین و کار حامد حیدری باریس تا 10 بهمن ساعت 18 در تالار بیضای اردبیلی اجرا می‌شود. محمد رضایی راد نمایشنامه نویس و کارگردان شناخته شده تئاتر هم تا 9 بهمن نمایش «فعل» را در تماشاخانه «هامون» رشت اجرا خواهد کرد. مازندران هم میزبان یک نمایش کودک و نوجوان است؛ «کلوچه‌های خدا» نوشته و کار آرش شریف‌زاده تا 10 بهمن در سالن سینما کانون اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران به روی صحنه می‌رود. «کلوچه‌های خدا» در 4 سانس 8:30، 10، 14 و 18 اجرا می‌شود.

 

 

چه خبراز همدان و قزوین ؟

 

نمایش «تکرار» نوشته جمشید خانیان به روایت همدانی‌ها به روی صحنه می‌رود؛ این نمایش به کارگردانی مشترک فواد ابراهیمیان و مصطفی چیت‌ساز با نگاهی به شهدای غواص تا 12 بهمن هر روز ساعت 17:30 در تئاتر شهر همدان اجرا می‌شود. نمایش «قصه‌های حسن و بزغاله» هم نوشته مجتبی مهدی و کارگردانی کیوان حبیبی تا 9 بهمن از ساعت 8 تا 17 ویژه کودک و نوجوان و ساعت 18 برای بزرگسالان در سالن علامه رفیعی قزوین اجرا می‌شود.

 

 

کویرنشینان تئاتر می‌بینند

 

نمایش «دختر یانکی» نوشته نیل سایمون به روایت حامد خلیلی در یزد به روی صحنه می‌رود. این نمایش تا 10 بهمن ساعت 20:30 در سالن اصلی تالار هنر یزد اجرا می‌شود. همچنین نمایش «جشن حیوانات» نوشته الهام مزارعی و کار رضا میرغفوری تا 10 بهمن ساعت 19:30 در سالن شرف یزد روی صحنه خواهد بود. نمایش «دختر ایرونی» نوشته امیرحسین طاهری و کار جواد خواجویی تا 9 بهمن به اجرای خود ادامه می‌دهد، این نمایش ساعت 18:30 در تالار فردوسی سیرجان اجرا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید