• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 18 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55307
+
-

صدای استان‌ها

 قطع درختان پارک جنگلی مشگین‌شهر
درختان پارک جنگلی مشگین‌شهر در روز روشن قطع می‌شوند و هیچ برخوردی با متخلفان صورت نمی‌گیرد. با این رویه در آینده‌ای نزدیک شاهد از بین رفتن جنگل خواهیم بود. 
سجاد پاکروان از اردبیل 

   خانه‌های خرابه در اصفهان 
خانه‌های خرابه زیادی در شهر اصفهان وجود دارد. این خانه‌ها علاوه بر ایجاد گرد و غبار، برای عابران هم خطر زیادی دارند. اغلب این خانه‌ها آسیب‌پذیرند و هر آن ممکن است فروبریزند. از مسئولان شهرداری درخواست می‌کنیم با اعمال قانون نوسازی صاحبان این خانه‌ها را مجاب به بازسازی کنند. 
امیر ارسلان بختیاری از اصفهان

   ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس
شهرکرد ایستگاه‌های اتوبوس نامناسبی دارد. در برخی مکان‌ها فقط تابلو ایستگاه نصب شده است و نیمکت برای انتظار نیست. برخی ایستگاه‌ها هم فقط صندلی‌های سیمانی بدون سرپناه دارند. 
مطهره رمضانی از چهارمحال‌ و بختیاری

   رسیدگی به کازرون
خیابان سلمان فارسی شهرستان کازرون در مسیر گردشگران بوشهر – شیراز واقع است. می‌توان با رسیدگی به این ظرفیت آن را به یک معبر خاص تبدیل کرد. 
صالحی از فارس

   مشکل دریچه‌های فاضلاب
دریچه‌های فاضلاب در خیابان‌های شهر همدان موجب ناهمواری راه و به وجود آمدن مشکل برای لاستیک خودروها می‌شوند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
حقیقی از همدان

   تقاطع پرحادثه
تقاطع جاده تاج‌خاتون و ساوه علائم راهنمایی ندارد و به‌ویژه شب‌ها خیلی خطرساز است. پلی هم که چند سال است در این منطقه ساخته شده همچنان بدون استفاده باقی مانده است و به بهره‌برداری نرسیده و ترددها از یک پل باریک انجام می‌شود. خواهشمند است این کاستی‌ها به اداره راه و ترابری یادآوری شود.
عزتی از قم

   اداره بدون مدیر کل
برای انجام کاری به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کردم. این اداره تقریبا نیمه‌تعطیل شده و کسی پاسخگو نیست. حدود 8 ماه است این اداره مهم مدیر کل ندارد. 
فایق از کردستان

  برخورد با صیادان غیرمجاز
تعداد زیادی از صیادان غیرمجاز در مناطق مختلف استان، به‌ویژه شهرهای غربی، شبانه ماهی استخوانی صید می‌کنند. این روند سال‌هاست ادامه دارد و برخوردی با آنها نمی‌شود. 
یک صیاد از سرخ‌رود مازندران

این خبر را به اشتراک بگذارید