• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 8 بهمن 1396
کد مطلب : 5518
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

مدیران مؤسسات غیرمجاز

 

با سلام، مدتی است که شاهد ورشکستگی چندین مؤسسه اعتباری مجاز و غیرمجاز و اعتراض سپرده‌گذاران به لحاظ عدم‌دریافت پولشان هستیم. سؤال اینجاست چرا دولت، مدیران اینگونه مؤسسات را به مردم معرفی و محاکمه نکرده و خسارت اشخاص را از اموال آنها تأدیه نمی‌کند؟

3359...0912

 

 

اجحاف در حق شهروندان

 

سلام، وقت بخیر. هفته گذشته در روزنامه گزارشی نوشته بودید که مرکز تجاری پالادیوم باید اصلاح شود. ما ساکنان خیابان مقدس اردبیلی با اینکه بارها شکایت خود را درخصوص سر و صدای هواکش‌های این مجتمع به شورای شهر و شهرداری مرکز و شهرداری منطقه یک اعلام کرده‌ایم اما متأسفانه کسی پاسخگوی اجحافی که در حق شهروندان می‌شود، نیست.

گلایه ساکنان محل

 

 

نظارت بر مطب پزشکان

 

باسلام. متأسفانه این روزها بسیاری از مطب‌های پزشکان متخصص به تجارتخانه‌ای برای پولسازی تبدیل شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که برای دریافت حق ویزیت با رقم‌های بالا، چندین مریض را همزمان پذیرش می‌کنند! لطفا به مسئولان وزارت بهداشت بگویید نظارتی بر مطب پزشکان نیز داشته باشند.

1428...0914

 

 

درددل یک کارگر

 

با عرض سلام. بنده10ماه برای شرکتی کارگری کردم که بدون دادن حق و حقوقم اخراجم کردند. الان 8ماه است آواره و سرگردان در اداره کار بناب و تبریز پاسکاری می‌شوم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان در اداره کار تبریز و بناب برسانید. به‌عنوان یک کارگر خواهش می‌کنم چاپ کنید تا شاید صدایم شنیده شود. باور کنید ماه‌‌هاست شرمنده خانواده‌ام هستم.

رسول قاسمی، کارگر از بناب

 

 

اتوبوس ‌ها را زندان نکنیم

 

امروز از راه‌آهن به سمت پارک‌وی در حال حرکت بودم . داخل اتوبوس مانند زندان و مسافرها هم مانند زندانی بودند چون از پنجره‌ها به بیرون چیزی دیده نمی‌شد، چندنفر از ایستگاهی که می‌خواستند پیدا شوند رد شده و مجبور به پیاده‌شدن در ایستگاه‌ بعدی بودند. ای مسئولین آزادی مردم را فدای پول نکنید.

یک شهروند

این خبر را به اشتراک بگذارید