• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 16 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54950
+
-

با مردم

با مردم

  جاده میامی به کاپوش نیازمند روکش و اصلاح است
جاده میامی به منطقه کاپوش که قطب اصلی و پردرآمد استان سمنان و در حاشیه آن واقع شده است، پر از دست‌انداز است و به این جاده اصلا رسیدگی نمی‌شود؛ درحالی‌که مدام کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین از آن تردد می‌کنند. لطفا مسئولان به وضعیت این جاده رسیدگی کنند.
 کوهستانی از شهر درق سمنان

   مخابرات، باجه‌های تلفن همگانی را نوسازی کند
با توجه به افزایش قیمت گوشی موبایل و زورگیری و سرقت آن توسط سارقان و اینکه به‌خصوص بانوان و کهنسالان دیگر جرأت همراه داشتن گوشی موبایل را در خارج از خانه ندارند، مسئولان مخابرات، تلفن‌های همگانی را نوسازی، بازسازی و بهینه‌سازی نمایند تا بتوانیم با این وسیله تماس برقرار کنیم.
نگهدار از تبریز

@ قیمت کاغذ آزاد شود، پایین خواهد آمد
برای پایین آمدن قیمت کاغذ، دولت آن را آزاد کند و تعرفه و مالیات را هم برای مدتی بردارد و کار توزیع و نظارت را نیز به اهل فن بسپارد. وزارتخانه‌های ارشاد و صنعت و معدن نمی‌توانند باعث پایین آمدن قیمت کاغذ شوند بلکه اگر قیمت آزاد شود به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد.
سودمند از تهران

   حقوق‌ها را به‌موقع بدهند
درشرایطی که افزایش حقوق‌ها نتوانست حریف غول گرانی شود، کارفرمایان حداقل همین اندک حقوق را به‌موقع بدهند. با حقوق کم و زیاد می‌توان مدارا کرد ولی با حقوق نگرفتن نمی‌دانیم چه کنیم.
دشتی از اکبرآباد بهارستان تهران

@ خیابان اوقافی گوهردشت پارکینگ شده است
چرا اداره راهنمایی و رانندگی به فکر پارک غیرمجاز خیابان دوم اوقافی گوهردشت نیست، آنچنان فشرده خودروها در این خیابان پارک غیرمجاز و دوبله می‌کنند که خیابان حتی با پای پیاده قابل تردد نیست تا چه رسد با خودرو.
سامانی از کرج

   قانونی برای موجر و مستأجرها بگذارند
اگر دولت به موضوع اجاره‌خانه‌ها و رهن ورود نکند امسال شمار زیادی بی‌خانمان خواهند شد. صاحبخانه من 20میلیون پول پیش بیشتر از من می‌خواهد که اصلا شدنی نیست. مسئولان فکری بکنند.
شاه‌محمدی از تهران

   افزایش حقوق مستمری‌بگیران شعاری نباشد!
افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تنها اعلام شد، ولی در‌ماه دوم هم در حقوق دریافتی خبری از افزایش حقوق نیست. از مسئولان بخواهید اضافه حقوق را به تأخیر نیندازند که واقعا جانمان به لب رسیده از این وضع.
گرانسنگ از زنجان

   فروشگاه قدس خیابان انقلاب در قرق دوره‌گردها
معضل دستفروشان دوره‌گرد در میدان امام حسین ابتدای خیابان انقلاب جنب فروشگاه قدس، با استقرار مستمر یک نیروی انضباط شهری قابل رفع است، لطفا مسئولان پیگیری کنند تا این مشکل چندین ساله حل شود.
بقایی از میدان امام حسین

   مسئولان قبل از اکران فیلم‌ها،سخت‌گیری کنند
مسئولان به جای جلوگیری از اکران برخی فیلم‌ها قبل از اکران عمومی سخت‌گیری کنند. جمع کردن فیلمی که اکران شده و جلوی ادامه پخشش گرفته می‌شود مثل بازگرداندن آب رفته به جوی است.
مضمونی از سنندج

   گرانی بنزین فقط به ضرر قشر کم‌درآمد است
بنزین چه اکنون گران شود چه سال آینده، فقط به ضرر قشر کم‌درآمد است. همین اکنون هزاران بیکار در تهران از سر ناچاری با ماشین شخصی خرج زندگی خود را درمی‌آورند و گرانی بنزین همین درآمد بخور و نمیر را هم سلب می‌کند. خود من بعد از 24سال کار قراردادی تعدیل شده‌ام و اکنون مسافرکشی می‌کنم.
حسین‌زاده از تهران

@ گرانی مسکن در کرج باورکردنی نیست
بسیاری از کسانی که در تهران موفق به اجاره خانه نمی‌شوند به کرج آمده‌اند و نقش خوابگاهی کرج امسال رنگ دیگری به‌خود گرفته است. مالکان و بنگاه‌داران نیز با این رویکرد که تقاضا زیاد است همینطور بی‌رویه اجاره‌ها را بالا می‌برند و قیمت‌های نجومی باعث شده کرجی‌ها برای اجاره‌کردن خانه دچار مشکل شوند. مسئولان و رسانه‌ها فکری بکنند.
میرزازاده از تهران

   شرکت آلاینده منطقه 5جمع‌آوری شود
شهرداری منطقه 5 در مورد شرکت آلاینده‌ای که در دل بافت مسکونی واقع شده تصمیم جدی بگیرد. این شرکت باعث آلودگی مضاعف هوای منطقه شده و سلامتی اهالی را به مخاطره انداخته است.
از ساکنان کوی بیمه اکباتان

این خبر را به اشتراک بگذارید