• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 16 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54943
+
-

دومین تماس «باران» با خانواده‌اش

دومین تماس «باران» با خانواده‌اش

باران 8ساله روز پنجشنبه برای دومین بار با مادرش به صورت تلفنی صحبت کرد و تحقیقات نشان می‌دهد که او سالم است و تلاش برای بازگرداندن وی به آغوش گرم خانواده‌اش ادامه دارد. 

این مهم‌ترین بخش از گفته‌های سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی درباره آخرین وضعیت دختربچه 8ساله‌ای است که 24 فروردین و در راه مدرسه گم شد. 

به گزارش همشهری، سردار عزیزی ادامه داد: در همان روزهای اولیه ناپدید شدن باران، ماموران پلیس متوجه شدند که وی را از استان خارج کرده‌اند. بنابراین پلیس از سه روش اقدامات پلیسی، بررسی‌ گزارش‌های محلی و همکاری با خانواده باران وضعیت دختربچه را پیگیری کرد. وی افزود: از روز دوم، تیم‌هایی از کارشناسان پلیس به استان‌هایی که حدس زده می‌شد باران در آنجا نگهداری می‌شود، اعزام شدند و در نهایت موفق شدند افرادی را که باران را برده‌اند، متقاعد کنند تا با خانواده وی تماس گرفته و مطمئن شویم که باران سالم و سلامت است.
وی اظهار داشت: اکنون نجات جان باران و برگرداندن او از هر موضوع دیگری واجب‌تر است و کاری به دلایل این موضوع( ربوده شدن دختربچه) نداریم و به شایعاتی که در این راستا مطرح می‌شود، توجهی نمی‌کنیم. چرا که حفظ حرمت و آبروی خانواده باران نیز برای پلیس اهمیت دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پلیس، دستگاه قضایی و اعضای شورای تأمین استان مرکزی همگی به دنبال این پرونده هستند و با جدیت آن را پیگیری می‌کنند و برای اطمینان افکارعمومی از سلامتی باران باید گفت که روز پنجشنبه گذشته این دختربچه توانسته برای دومین بار به صورت تلفنی با مادر خود صحبت کند. به گفته وی،  تلاش‌ها برای بازگرداندن باران به خانواده اش ادامه دارد. 

بر اساس این گزارش، «باران شیخی» دانش‌آموز کلاس دوم یکی از مدارس دولتی شهر مهاجران استان مرکزی، روز شنبه ۲۴ فروردین ماه، پس از اینکه خانه را به مقصد مدرسه ترک کرد ناپدید شد. ظهر همان روز، وقتی باران به خانه برنگشت، با پیگیری خانواده‌اش معلوم شد که وی آن روز اصلا به مدرسه نرفته و از همان زمان ماجرا به پلیس گزارش و تحقیقات برای یافتن وی آغاز شد. حالا پلیس می‌گوید که در همان روزهای نخست گم شدن باران، محل نگهداری او را در استانی دیگر شناسایی کرده و در تلاش است با استفاده از رایزنی‌ و دیگر ظرفیت‌های موجود، دختر گم شده را به آغوش خانواده‌اش بازگرداند. اینکه باران از سوی چه کسانی و با چه انگیزه‌ای ربوده و به استان دیگری منتقل شده است، اسراری است که پلیس پس از بازگشت دختربچه، احتمالا آن را فاش خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید