• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54795
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pvBV
+
-

صدای استان‌ها

   ساماندهی بازار سام
بازار سام یا همان سردار جنگل رشت نیاز به ساماندهی دارد. از مسئولان شهرداری درخواست می‌کنم برای ساماندهی و رفع آشفتگی این بازار کاری کنند. 
یک شهروند از گیلان

   ترافیک در منطقه فکوری مشهد 
منطقه فکوری در مشهد ترافیک بسیار سنگینی دارد. این محله در گذشته چنین ترافیکی نداشت، اما در سال‌های اخیر گره‌های ترافیکی زیادی در این منطقه ایجاد شده است. 
نمازی از خراسان‌ رضوی

   تجمع معتادان در پارک دانشجو
پارک دانشجو واقع در خیابان بازرگانی در شهر کرمانشاه به محل تجمع معتادان تبدیل شده است. شهرادری، نیروی انتظامی و دیگر عوامل مربوط معتادان را جمع‌آوری کنند.
جمعی از اهالی منطقه از کرمانشاه

   تاکسی‌ها ایستگاه ندارند؟
تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی در شیراز اصلا به محل مناسب توقف برای سوار و پیاده شدن مسافر توجه نمی‌کنند. همین رفتار علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین موجب بروز تصادف هم می‌شود. 
یک شهروند از فارس 

   کمبود خودپرداز در شهر
زنجان با مشکل کمبود عابربانک روبه‌روست. اغلب خودپردازها در مرکز شهر مستقرند و به همین دلیل شهروندان ساکن در مناطق اطراف برای استفاده از عابربانک باید مسیری طولانی را طی کنند. 
ناظری از زنجان

   بلاتکلیفی زمین‌های پیام ‌نور 
بعد از گذشت حدود 10 سال از واگذاری زمین‌های پیام نور مهاباد، تکلیف این زمین‌ها روشن نیست. افرادی که این زمین‌ها را خریده‌اند اجازه ساخت‌و‌ساز ندارند. از مسئولان درخواست می‌کنم بعد از این همه سال فکری برای رفع مشکل ما بکنند. 
جمعی از خریداران از آذر‌بایجان ‌غربی

این خبر را به اشتراک بگذارید